گوناگون

فروش فوق‌العاده ویژه ماه مبارک رمضان در دشتی برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو بعدازظهر دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان دشتی که با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت:برگزاری نمایشگاه ضیافت و فروش فوق العاده در ایام ماه مبارک رمضان در جلوگیری از افزایش قیمت ها تاثیر بسزایی دارد.

وی با تاکید بر نظارت واحدهای صنفی افزود:بازرسان صنعت و معدن واتاق اصناف در ماه مبارک رمضان بر واحدها صنفی نظارت جدی داشته باشند تا  بتوانند از افزایش قیمت ها جلوگیری کنند.

مهرجو با تقدیر از واحدهای صنفی گفت:فروش فوق العاده با همکاری و مشارکت واحدهای صنفی در 8فروشگاه بزرگ شهرستان صورت می پذیرد که مایحتاج اصلی مردم را تامین خواهند کرد.

وی هدف اصلی فروش فوق العاده را کنترل قیمت ها عنوان و خاطر نشان کرد:باید به گونه ای عمل کرد که رضایتمندی مردم را در بر داشته باشد.

IMG17283914

هزارو468 بازرسی صورت گرفته است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستا دشتی نیز گفت:در سال گذشته 120تن برنج، 20تن گوشت منجمد برزیلی، 30تن مرغ منجمد برزیلی، 26تن مرغ منجمد ایرانی، 125 تن مرغ گرم، 80 تن روغن مایع، 90تن روغن جامد، 50تن قند، 78تن شکر، 48تن حبوبات، 80تن رب گوجه و 100تن میوه در قالب تنظیم بازار وبه نرخ دولتی بین مردم توزیع شده است.

علی دیبا افزود:در مدت یاد شده 522 پرونده تخلفاتی  به ارزش بالغ  بر1میلیاردو699 میلیون ریال تشکیل وبه اداره تعزیرات ارسال شده است.

وی ادامه داد:در سه ماهه سال جاری نیز 133 پرونده به ارزش بالغ بر 1میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی به بازرسی‌های صورت گرفته در سطح شهرستان نیز اشاره و تصریح کرد:در سه ماهه اول هزارو468 بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که از این تعداد 520تخلف کشف شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا