گوناگون

فضای کسب و کار در گیلان فضای مناسبی است

استاندار گیلان گفت: 920 میلیون دلار فاینانس برای استان گیلان درنظر گرفته شده که اگر تا آبان ماه بهره مند نشویم براساس مصوبه مجلس و مدیریت راهبردی رئیس جمهور به دیگر استان ها تعلق می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز، 15 شهریور در نشست کارگروه سرمایه گذاری که با حضور دکتر خزاعی، معاون وزیر اقتصاد و مدیران کل استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در گیلان فضا مثبت است چرا که طبق بررسی مرکز پژوهش های اسلامی فضای کسب و کار در گیلان بهترین فضا نسبت به سایر نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه تهیه طرح «آمایش سرزمین» و تدوین نقشه راه گیلان از مواردی است که نیازمند کمک مدیران دستگاه های دولتی و حضور بخش خصوصی است، افزود: اگر می خواهیم اشتغال استان را تقویت، اقتصاد استان را پویا و معیشت استان را فعال کنیم باید از حضور سرمایه گذاران خصوصی بهره مند شویم.

استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش گردشگری و دیگر خدمات می توانیم از حضور سرمایه گذار خارجی بهره مند شویم، گفت: 920 میلیون دلار فاینانس برای استان گیلان درنظر گرفته شده که اگر تا آبان ماه بهره مند نشویم براساس مصوبه مجلس و مدیریت راهبردی رئیس جمهور به دیگر استان ها تعلق می گیرد.

نجفی با اشاره به مشکلات تالاب بین المللی انزلی، بیان کرد: تالاب انزلی را دریابید چراکه این جاذبه گردشگری در حال نابودی است و عمق آن از 11 به 2 متر رسیده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا