گوناگون

فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی معطوف به رفع مشکلات است

‌رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: این نهاد فعالیت‌های خود را معطوف به رفع مشکلات استان کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه مرکزی، سید جعفر نظام دوست در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی که در پردیس دانشگاه اراک برگزار شد، اظهار کرد: امروز جهاد دانشگاهی دارای جایگاه والا و مطلوبی در کشور است.

وی با اشاره به تعامل مناسب مجموعه جهاد دانشگاهی با مسئولان و مدیران استان افزود: عملکرد جهاد دانشگاهی استان همواره در بازدیدهایی که از سوی مدیران و مسئولان استان از این مجموعه صورت می‌گیرد مورد تأیید بوده است.

نظام‌دوست به راه‌اندازی مرکز تخصصی و فوق تخصصی و تحقیقاتی درمان ناباروری در استان اشاره کرد و گفت: این مرکز به همت جهادگران این مجموعه بزودی به صورت رسمی بهره‌برداری خواهد شد و در قالب بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز درمان ناباروری در غرب کشور خدمات تخصصی و فوق تخصصی را ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلفی به ویژه در حوزه پژوهش فعال است که تلاش‌ها در این حوزه بسیار مورد توجه مسئولان و مدیران قرار گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با قدردانی از حمایت‌های خانواده جهادگران استان تصریح کرد: پشتیبانی مستقیم و غیرمستقیم خانواده‌ جهادگران جهاد دانشگاهی استان قطعاً در به ثمرنشستن فعالیت‌های این نهاد انقلابی نقش بسزایی داشته و کمک کرده است که همکاران ما در این مجموعه با فراغ ‌بال و آسودگی ‌خاطر ادامه مسیر دهند. ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا با فعالیت‌های خود در مسیر تحقق اهداف و رفع نیازهای استان گام برداریم و شاهد درخشش استان مرکزی باشیم.

به گزارش ایسنا؛ جهادگران استان مرکزی در این مراسم با حضور بر مزار شهید گمنام در پردیس دانشگاه اراک با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

براساس این گزارش، معرفی جهادگران و اعضای نمونه و ممتاز، تشویق فرزندان کارکنان و اعطای جوایز شرکت‌کنندگان در مسابقات برگزار شده به مناسبت سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی از دیگر بخش های این مراسم بود.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا