گوناگون

فعالیت‌ معاونت پیشگیری منطبق بر برنامه ریزی عملیاتی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت و انجام هر گونه برنامه ای در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم منطبق بر اصول برنامه ریزی عملیاتی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، محمد علی حمیدیان امروز در نشست تخصصی با قضات دادسرا و دادگاه های عمومی و انقلاب استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در سال 1393 طبق برنامه ریزی عملیاتی است.

وی افزود: در این مدل از برنامه ریزی برای هر استان چندین برنامه در نظر گرفته شده که برای استان سیستان و بلوچستان 33 برنامه تدوین شده است.

حمیدیان گفت: این برنامه‌ها در حوزه‌های پیشگیری‌های فرهنگی اجتماعی، حقوقی قضایی، امنیتی وضعی و مشارکت‌های مردمی است که برگزاری نشست‌های تخصصی با قضات نیز یکی از برنامه‌های حوزه حقوقی قضایی معاونت به شمار می رود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی عملیاتی طرح توجیهی دارد و به صورت گام به گام است که مرحله به مرحله برنامه ریزی شده و از برنامه اجرایی شده بازخورد و نتیجه گیری می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری نشست تخصصی با قضات در راستای شناسایی قوانین و مقررات زمینه ساز و تسهیل کننده جرائم و اختلافات برنامه امروز است که امیدواریم بتوانیم با برگزاری این نشست‌ها اقدامی موثر در این راستا برداریم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا