Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

فیس‌لیفت خودرو مزدا ۳ در ژاپن رونمایی شد + عکس

فیس‌لیفت خودرو مزدا ۳ در حالی این روزها در ژاپن رونمایی شده است که این خودرو نزد ما ایرانی ها دارای محبوبیت و طرفداران زیادی است.نسخهٔ بروز شدهٔ مزدا ۳ که در ژاپن بانام Axela عرضه می‌شود در حالی رونمایی شده است که تغییراتی جزئی در ظاهر خودرو اعمال‌شده است و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جلوپنجره با طراحی جدید، تغییر چراغ‌های جلو و تغییر سپر جلو اشاره کرد درحالی‌که در قسمت عقب فقط تغییراتی در سپر دیده می‌شود. مزدا ۳ جدید فعلاً فقط در ژاپن عرضه می‌شود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

فیس‌لیفت خودرو مزدا ۳ با تغییرات داخل کابین نیز مواجه بوده که شامل به‌کارگیری یک فرمان جدید، طراحی جدید داشبورد و استفاده از ترمزدستی برقی که فقط در تیپ‌های بالایی ارائه می‌شود، بوده است که بعلاوه یک صفحه‌نمایش باکیفیت‌تر و سیستم نمایشگر سربالای تمام‌رنگی و با قابلیت‌های بهبودیافته نیز از دیگر تغییرات قابل‌ذکر داخل خودرو هستند.

برخلاف پوستهٔ بیرونی فیس‌لیفت خودرو مزدا ۳ خوشبختانه تغییرات مهم و قابل‌توجهی در زیر پوست مزدا ۳ ایجادشده است. این خودرو برای اولین بار به سیستم G-Vectoring Control مزدا مجهز شده است که میزان گشتاور ارسالی به چرخ‌ها را به‌منظور حفظ ثبات و پایداری خودرو کنترل می‌کند. بعلاوه فیس‌لیفت مزدا ۳ به سیستم چهارچرخ محرک i-ACTIV نیز مجهز خواهد بود که با سنجش شرایط آب و هوایی، توزیع بهینه‌ای از گشتاور را میان چرخ‌های جلو و عقب انجام داده و بهترین کشش و پایداری را برای ماشین به ارمغان می‌آورد. این سیستم فقط برای موتور ۲٫۲ لیتری دیزل در دسترس است.

البته در حال حاضر برای نسخه‌های فعلی مزدا ۳ در اروپا یک موتور ۱٫۵ لیتری بنزینی و یک واحد ۱٫۵ لیتری دیزل از ماه می امسال ارائه‌شده است. هنوز تاریخ دقیقی برای زمان عرضهٔ مزدا ۳ جدید در اروپا و ایالات‌متحده اعلام‌نشده است اما این احتمال وجود دارد که این اتفاق بعد از پایان تابستان امسال روی دهد.

با هم تصاویری زیبا و دیدی از فیس‌لیفت خودرو مزدا ۳ را در میهن پست تماشا می کنیم.

منبع : autoevolution

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا