گوناگون

قائم مقام وزیر راه: شرایط خرید و فروش مسکن مهر به زودی اعلام می شود

81152154 5674131

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، احمد اصغری مهرآبادی اظهار داشت: آخرین بررسی ها انجام شده و شرایط نهایی خرید و فروش واحدهای مسکن مهر حداکثر تا پایان هفته جاری اعلام و معاملات مسکن مهر نیز تسهیل می شود.

وی افزود: در گذشته کسانی که به بانک بدهی معوق داشتند باید 10 درصد بدهی شان را پرداخت می کردند، اما در شرایط جدید سعی کردیم با ساده کردن شرایط ، خرید و فروش را آسان تر کنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با بیان این که، هم اکنون بخشی از واحدهای مسکن مهر در حال ساخت و ساز است، اظهار کرد: در حال حاضر برخی واحدها در مرحله نازک کاری هستند و اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها تاثیری در هزینه های مسکن مهر ندارد.

مهر آبادی درباره تاثیر افزایش قیمت حامل های انرژی و آغاز اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در ساخت و ساز مسکن مهر گفت: این مساله تاثیر چندانی در ساخت و ساز مسکن مهر به وجود نمی آورد.

وی در خصوص تعداد واحدهای آماده تحویل خاطر نشان کرد: به طور کلی برای دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر قرارداد بسته شده است که تا امروز یک میلیون و 200 هزار واحد به بهره برداری رسیده و 117 هزار واحد آماده تحویل است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این که، تاکنون 44 هزار میلیارد تومان تسهیلات شهری و روستایی برای مسکن مهر پرداخت شده است، افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر، بالای 25 هزار نفر و شهرهای جدید مجموعا 36 هزار میلیارد تومان از مبلغ کل 44 هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

مهر آبادی خاطر نشان کرد: این رقم در بافت فرسوده معادل 3500 میلیارد تومان و برای مسکن روستایی چهار هزار میلیارد تومان بوده است.

وی تاکید کرد: از مبلغ کل 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده برای مسکن مهر 44 هزار میلیارد تومان آن تا به امروز پرداخت شده است.

اقتصام(1)1108**1594

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا