Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

ساخت قایق لوکس تفریحی لکسوس با الهام از خودروی RCF کوپه این کمپانی

قایق لوکس تفریحی لکسوس که قرار است با الهام از خودروی لکسوس RCF کوپه ساخته شود ، در حالی این روزها مورد توجه خاص افراد پولدار قرار گرفته است که کمپانی لکسوس از طرح اولیه قایق تفریحی با دو موتور ٨ سیلندر و سرعت ۵٠ مایل در ساعت را رونمایی کرده است. شرکت لکسوس به ساخت خودروهای لوکس مشهور است اما مهندسان آن با ارائه طرح اولیه این قایق تفریحی ثابت کردند می توانند قایق های پرسرعت هم بسازند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

قایق لوکس تفریحی لکسوس اگر چه می خواهد همانند سایر محصولات کمپانی لکسوس خاص و لاکچری باشد اما توضیح بیشتر این که این کمپانی از طراحی اولیه قایق تفریحی رونمایی کرده که دو موتور با ظرفیت پنج لیتر سوخت و هشت سیلندر دارد. این موتور از خودروی لکسوس RCF کوپه الهام گرفته شده است.

به عبارتی دیگر قایق لوکس تفریحی لکسوس با سرعت ۵٠ مایل در ساعت حرکت کند. طراحی های اولیه نشان می دهد سطح قایق و بخش بیرونی آن از فیبرکربنی ساخته شده است. لکسوس از این ماده در ابرخودروهای LFA نیز استفاده می کند. همچنین از گجت های مختلفی که در خودروهای این شرکت استفاده شده، در قایق نیز وجود دارد.

با نگاهی به طراحی داخلی قایق لوکس تفریحی لکسوس خواهیم دید که یک صفحه لمسی در اتاق فرمان قایق کنترل تمام سیستم های آن را برعهده دارد. این صفحات نمایش مجهز به جی پی اس، نمودارهای دیجیتال، رادار، سیستم های سونار زیرآبی و غیره هستند.

با هم در میهن پست تصاویری از قایق لوکس تفریحی لکسوس را تماشا می کنیم.

منبع : superyachtnewsautomobilsport

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا