Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

انتشار اولین تصاویر از گلکسی اس ۸ سامسونگ که احتمالا واقعی باشد

اولین تصاویر از گلکسی اس ۸ سامسونگ در حالی منتشر شد است که بر اساس گزارشات منتشرشده از خبرگزاری‌های کره جنوبی ، پرچمدار سال ۲۰۱۷ سامسونگ که احتمالا گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) نام داشته باشد- با هدف بازگشت به روزهای اوج این کمپانی و رسیدن به فروش ۶۰ میلیون واحد در سال ۲۰۱۷ تولید و روانه بازار می‌شود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

 گلکسی اس ۸ سامسونگ در حالی آماده معرفی برای ورد به بازار های جهانی را دارد که در همین چند روز اخیر و همزمان با آغاز نمایشگاه CES شاهد انتشار اخبار متعدد و رندرهایی مفهومی از پرچمدار سال آینده سامسونگ بوده ایم. در همین راستا ساعتی قبل اولین تصویر واقعی از نمای جلو منتسب به گلکسی S8 شرکت کره ای در فضای اینترنت منتشر شد.

گلکسی اس 8

در این تصویر منتشره از گلکسی اس ۸ ،آن چه که دیده می شود این است که نمایشگر بدون حاشیه و خمیده در کناره ها، کاهش چشمگیر حاشیه های بالا و پایین و حذف دکمه فیزیکی هوم.

هنوز نمی توان به طور قطعی صحت عکس منتشر منتسب به گلکسی اس ۸ را تایید نمود اما احتمال کمی وجود دارد که با تصویر دستکاری شده یک دستگاه گلکسی S7 اج مواجه باشیم. ضمن این که دکمه های لمسی در پایین نمایشگر نیز غایب هستند. گرچه می تواند دلیل آن تنظیمات مربوط به رابط کاربری جدید «Grace UX» باشد.

توضیح دیگر در خصوص گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ این که که موقعیت قرارگیری دکمه های مورد اشاره در دو طرف لوگوی سامسونگ است و در حالت غیر فعال قابل مشاهده نباشند و این در حالی است که این ویژگی در موبایل های یکی دو سال اخیر شرکت کره ای بی سابقه نبوده است.

این در حالی است که کمپانی سامسونگ قصد ندارد در طراحی پرچمدار تازه اش دست به انقلابی تمام عیار بزند، بنابراین احتمال می رود محصول نهایی شباهت زیادی به آن چه در تصویر فوق دیده می شود داشته باشد.

منبع : gsmarena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا