گوناگون

قزوین میزبان شهدای گمنام دفع مقدس شد

به گزارش خبرنگار مهر، مردم همیشه درصحنه و ولایتمدار قزوین ظهر روز پنجشنبه به همران مسئولان خدمتگزار خود به استقبال شهدایی رفتند که با نثار خون خود عزت و شرف میهن اسلامی را موجب شدند.

در این مراسم که با حضور مرتضی روزبه استاندار، حجت الاسلام مرتضی حسینی و داود محمدی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر استان و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد پیکر شهدای گمنام در میدان مینودر قزوین بر دوش مردم قرار گرفت و تشییع شد.

در این محل مراسم یگان نمونه نظامی و انتظامی استان با سرودن مارش نظامی ادای احترام کردند و سپس این شهدا بر دوش مردم تشییع شد.

پیکرهای مطهر چهار شهیدگمنام در فضایی معنوی و توام با حزن واندوه در مسیرهای بلوارخامنه ای،خیابان طالقانی،میدان آزادی، خیابان نادری و خیابان عبید زاکانی تا معراج الشهدای قزوین با حضور پر شور خانواده شهدا و مردم همراهی شد.
 
پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام روز شنبه 13 اردیبهشت ماه در محوطه دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و دو شهید دیگر روز یکشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح از مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج به سمت امامزاده طاهر تشییع خواهد شد.

همچنین مراسم دعای کمیل امشب در حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و آئین شب وداع فردا شب در مصلای نور دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار می شود.

چهار شهید گمنام که امروز میهمان استان قزوین هستند در جزیره مجنون و عملیات خیبر به شهادت رسیده اند و پس از 30 سال دوری از وطن به میهن بازگشته اند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا