Mihanpostگوناگون

قهرمانی نمایندگان قم در مسابقات موتورسواری مهارتی کشور

سیدمهدی صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برگزاری مسابقات موتورسواری حرکات نمایشی و حرکات مهارتی کشور که عصر یکشنبه در تهران برگزار شد اظهار داشت: تیم موتورسواری قم همانند نخستین دوره این مسابقات در این رقابت ها با اقتدار عمل کرد و عناوین نخست هر دو بخش ۱۲۵ سی سی و ۱۰۰۰ سی سی به بالا را به دست آورد.

وی گفت:‌ پس از افتتاح و راه اندازی پیست موتورسواری مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم، این مقام ها، موفقیت دیگری برای رشته جذاب اتوموبیلرانی و موتورسواری قم بود.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم افزود: رقابت‌های حرکت‌های مهارتی موتورهای همگانی کشور از سال گذشته در تقویم فدراسیون موتورسواری قرار گرفت و این مسابقات امسال با شور و حرارت بیشتری برگزار شد.

کاظمی بیان کرد: میزبان پیکارهای حرکت‌های مهارتی و نمایشی موتورهای همگانی کشور مجموعه آزادی تهران بود و در پایان مقام قهرمانی مسابقات به تیم موتورسواری قم اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: در این مرحله از مسابقات حرکتهای مهارتی و نمایشی شرکت کنندگانی از استان های تهران، قم، مازندران، البرز، تیم لواسان وآکادمی موتورسواری شرکت داشتند و این مسابقات با هدف سازماندهی و ارتقای فرهنگ موتورسواری و شناسایی استعدادهای موجود در حوزه حرکات نمایشی برگزار شد.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم خاطرنشان کرد: این پیکارها در ۲ کلاس موتورهای ۱۲۵ سی سی و موتورها ۱۰۰۰ سی سی به بالا برگزار شد که در کلاس ۱۲۵ سی‌سی محمد عقیلی از قم قهرمان شد و حمید رضا برغمدی، از آکادمی موتورسواری به عنوان دوم رسید و دیگر نماینده قم، علیرضا رضایی بر سکوی سوم ایستاد.

کاظمی تصریح کرد: محمد شکوهی راد از قم در کلاس ۱۰۰۰ سی‌سی به بالا به مقام قهرمانی رسید و مرتضی مشعل‌چی و علی عرب دیگر موتور سواران قمی، عناوین دوم و سوم را کسب کردند و این نتایج نشان داد نمایندگان موتورسواری قم در کلاس یک هزار سی سی به بالا، سرآمد موتورسواران کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی عواید مالی این مسابقه از طرف فدراسیون موتورسواری و اتوموبیلرانی به موسسه خیریه بچه های آسمان اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا