گوناگون

قوچان‌نژاد: بازیکنان ایران مانند شیر جنگیدند/ یک امتیاز هم خوب بود

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: می‌توانستیم در این مسابقه پیروزی شویم، هرچند بازی سختی بود زیرا فیزیک بدنی خوبی دارند اما بازیکنان امروز مانند شیر جنگیدند.

وی اضافه کرد: دوست داشتیم ببریم و شانس گلزنی و پیروز هم داشتیم اما یک امتیاز هم استارت خوبی بود. شاید بهترین بازی را از نظر تماشاگران انجام ندادیم اما از نظر تاکتیکی و آنچه مدنظر کادرفنی بود را به خوبی انجام دادیم.

مهاجم تیم ایران با تاکید دوباره بر جنگیدن بازیکنان این تیم، اعلام کرد به بازیکنان تیم ملی افتخار می‌کند و افزود: اول باید به فکر بازی با آرژانتین باشیم و پس از آن به فکر دیدار با بوسنی و گرفتن امتیاز از آنها.

وی در مورد برنامه تیم ملی برای گلزنی در این بازی تاکید کرد: ما هم دوست داشتیم در این بازی پیروز شویم. در هر دو نیمه خصوصا ضربه سری که من زدم، فرصت گلزنی داشتیم آنهم مقابل نیجریه که بهترین تیم آفریقا است.

قوچان‌نژاد در مورد اینکه هیچکس فکرش را نمی‌کرد ایران برابر نیجریه امتیاز بگیرد، یادآور شد: مردم نظر زیادی می‌دهند. ما به صحبت‌های کشی که ایران را شانس صعود نمی‌دانست هم کاری نداریم. ما تنها به تماشاگران‌مان که امروز به خوبی تیم را تشویق کردند، افتخار می‌کنیم و تنها برای آنها، خانواده‌های خود و غرورمان می‌جنگیم.  

وی با اشاره به اینکه گرفتن یک امتیاز از نیجریه هم حس خوبی داشت، تاکید کرد: من هدفم بود در جریان بازی گل بزنم اما شانس نداشتم و حیف شد، توپم به گل تبدیل نشد. البته بگذارید کسی روی ما حساب نکند اما خودمان می‌دانیم چکار کنیم.

مهاجم تیم ایران با تاکید بر اینکه در این دو سه ماه زحمات زیادی کشیدیم تا به اینجا رسیدیم، اذعان داشت: اگر تنهایی کار کنیم، به جایی نمی‌رسیم. ما باید تیمی کار کنیم و به حمایت هواداران هم نیاز داریم.

وی در ادامه اضافه کرد: وقتی مقابل تیم مطرح و قلدری مانند نیجریه امتیاز بگیریم، شاید پیروزی نبود اما استارت خوبی بود. امروز هم ما هم مردم خوشحالیم. این بازی گذشته و حس خوبی برای بازی شنبه برابر آرژانتین داریم.

قوچان‌نژاد در مورد برخوردش با دروازه‌بان نیجریه گفت: اتفاق خاصی نیفتاد، من در کنار دروازه‌بان نیجریه بودم که داور می‌گفت همدیگر را حل ندهید زیرا علیه ایران خطا می‌گیریم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا