گوناگون

پولادی: می‌توانیم در جام جهانی کارهای بزرگی انجام دهیم

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، مهرداد پولادی پس از تساوی تیم های ملی فوتبال ایران و نیجریه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در تورنمنت بزرگی مانند جام جهانی نتیجه نخستین بازی تیم‌ها اهمیت زیادی دارد، گفت: اگر همه ما پشت هم باشیم، می‌توانیم در جام جهانی کارهای بزرگی انجام دهیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تنها 4 بازیکن ما تجربه حضور در رقابتهای بازی‌های لیگ همچون جام جهانی را داشته و بقیه بازیکنان ما نیز بازی‌های بین‌المللی کمی را تجربه کرده بودند. بنابر این در چنین شرایطی تجربه کی‌روش خیلی به بازیکنانی که بازی بین‌المللی زیادی ندارند، کمک بزرگی کرد.

پولادی تصریح کرد: همانطور که کی روش خواست ما طی این مدت فقط تمرکز خود را بر روی بازی با نیجریه قرار داده بودیم و از حالا به بعد به بازی با تیم ملی آرژانتین فکر می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی متوجه شده در ترکیب اصلی تیم ملی ایران قرار دارد، تاکید کرد: دو روز قبل از بازی کی‌روش ترکیب اصلی تیم ملی را به بازیکنان گفت و وی آگاهی کافی به ما در خصوص بازیکنانی که باید مقابل آنها بازی کنیم، داده است.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: امروز مقابل بازیکنان صاحب نام فوتبال جهان که در باشگاه‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند، به میدان رفتیم اما همانطور که گفتم سرمربی تیم ملی شناخت خوبی نسبت به آنها به ما داده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا