گوناگون

لادروپ: مي‌خواهم با لخويا در آسيا موفق باشم

مايکل لادروپ با آن که از چند تيم خوب اروپايي پيشنهاد داشت ترجيح داد تا به خليج فارس بيايد و هدايت تيم لخوياي قطر را برعهده گيرد.

به نقل از ايسنا، اين سرمربي دانمارکي از اين که هدايت اين تيم قطري را برعهده گرفته، بسيار خوشحال است و به موفقيت با اين تيم در ليگ ستارگان قطر و ليگ قهرمانان آسيا فکر مي‌کند. او در نشستي خبري رسما به رسانه‌ها معرفي شد و گفت: از اين که به فوتبال قطر آمده و هدايت لخويا را برعهده گرفته‌ام، خوشحال هستم. من وارد تجربه‌اي جديد شده و اميدوارم که در آن موفق باشم. شناخت خوبي از لخويا دارم و اميدوارم با اين تيم در ليگ ستارگان قطر و ليگ قهرمانان آسيا نتيجه بگيرم.

او ادامه داد: براي رساندن لخويا به جايگاه شايسته‌اش نهايت تلاش خود را به کار خواهم گرفت. با لخويا قرارداد يک ساله دارم و اصلا از اين موضوع نگران نيستم. بعد از اتمام قرارداد همه چيز را خواهم سنجيد و بهترين تصميم را خواهم گرفت.

لادروپ فصل قبل هدايت سوآنزي را برعهده داشت اما به علت کسب نتايج ضعيف از کار برکنار شد. او يکي از گزينه‌هاي جانشيني تاتا مارتينو در بارسلونا بود اما در نهايت اين لوئيس انريکه بود که هدايت آبي‌-اناري‌ها را برعهده گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا