گوناگون

کورتوآ: مهار مسي غيرممکن است

تيم ملي فوتبال بلژيک با پيروزي دو بر يک که برابر آمريکا به دست آورد، جواز صعود به يک چهارم نهايي جام‌جهاني 2014 برزيل را گرفت و بايد در اين مرحله به مصاف تيم ملي فوتبال آرژانتين برود.

به نقل از ايسنا، تيبو کورتوآ، سنگربان بلژيک بازي برابر آرژانتين را بسيار سخت توصيف کرد. او گفت: بدون شک بازي برابر آرژانتين بسيار سخت و پيچيده خواهد بود ولي ما براي پيروزي لحظه‌اي دست از تلاش برنمي‌داريم و تنها به پيروزي برابر آرژانتين فکر مي‌کنيم.

کورتوآ، دروازبان چلسي است که چند فصلي است به طور قرضي در آتلتيکو مادريد توپ مي‌زند اما ژوزه مورينيو، سرمربي آبي‌پوشان لندن اعلام کرد که او بايد بعد از جام‌جهاني به استمفوردبريج برگردد. اين دروازبان بلژيکي به ستايش از ليونل مسي پرداخت و گفت: مسي را به خوبي مي‌شناسم. چند بار با پيراهن آتلتيکو مادريد برابر او قرار گرفته‌ام. از اين که دوباره برابر مسي – اين بار با پيراهن تيم ملي – قرار مي‌گيرم، خوشحال هستم. اميدوارم که بازي خوبي برابر ياران مسي داشته باشيم و بتوانيم جواز صعود به دور بعد را به دست آوريم.

سنگربان 22 ساله بلژيک در پايان سخنان خود گفت: تقريبا غيرممکن است که بتوان خود را کاملا آماده رويارويي با مسي کرد؛ چرا که اگر نوار بازي‌هاي مسي را نگاه کني مي‌تواني به اين نتيجه برسي که پيش‌بيني حرکات او در زمين غيرممکن است. براي او تنها يک فرصت کافي است و مي‌تواند در هر لحظه کار خود را بکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا