گوناگون

لرستان بارانداز ندارد

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: فرودگاه سیلاخور به مرز همدان جابجا می‎شود.

عباس قائدرحمت در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، بیان‌کرد: در کشور مناطق محرومی وجود دارد که از امکانات به اندازه کافی برخوردار نیستند.

وی اضافه کرد: در این شهرها زیرساخت‎هایی چون راه‌آهن، فرودگاه، خطوط نفت و گاز و راه‎ها توسعه پیدا نکرده‎اند و انرژی به اندازه کافی بین آنها توزیع نشده است.

قائدرحمت با بیان اینکه در منطقه‎ای برای سرمایه‎گذاری، سرمایه‎گذار به زیرساخت‎ها توجه می‎کند، ادامه‌داد: لرستان نیز یکی از این مناطق محروم است که علی‌رغم داشتن راه‌آهن حتی یک بارانداز هم ندارد و مورد کم‎توجهی قرار گرفته است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: فرودگاهی که در سیلاخور برای دورود، ازنا، الیگودرز و بروجرد در نظر گرفته شده به فکر افتادند که به مرز همدان جابجا شود حال اینکه وجود فرودگاه برای توسعه اقتصادی منطقه از ملزومات است.

وی افزود: تا زمانی که تا آخرین روستاها گازرسانی و آبرسانی نشود، راه‌آهن دورود و راه‎ها توسعه پیدا نکنند نمی‎توان منتظر سرمایه‎گذار بود.

قائدرحمت خاطرنشان کرد: در استان بسترهای زیادی هست و زیرساخت‎هایی نیز به وجود آمده که می‎تواند سرمایه‎گذار را جذب کند اما باید آنان را در این زمینه ترغیب کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا