گوناگون

متوسط عمر ناوگان مینی بوس لرستان 25 سال از میانگین کشوری بیشتر است

81223017 5798683

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید کیانپور شامگاه چهارشنبه در مراسم معارفه مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان افزود: در حوزه سواری کرایه هم مشکلاتی وجود دارد که برای نوسازی این دو ناوگان مهم حمل و نقل در استان باید اعتبارات ویژه ای اختصاص یابد.

وی با بیان انیکه متوسط عمر ناوگان اتوبوس کشور حدود 13 سال است گفت: این میزان در لرستان هشت سال بوده و تلاش می شود سایر نوگان حمل و نقل استان نیز نوسازی و بهسازی شود.

وی اظهار داشت: زیرساخت حمل و نقل ، پیش نیاز و اصلی ترین زیرساخت توسعه به شمار می رود و لرستان نیز از این مهم مستثنی نبوده و توسعه این زیرساخت ها برای رونق و پیشرفت استان ضروری است.

وی ادامه داد: لرستان در میا کریدور شمال به جنونب و شرق به غرب قرار گرفته و با توجه به دارا بودن حمل ونقل ریلی و هوایی، ظرفیت های بسیاری دارد که استفاده بهینه از این ظرفیت ها ، نقش بسزایی در توسعه استان ایفا خواهد کرد.

وی گفت: به همین منظور ، توسعه آزاد راه ها و فرودگاه در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار گرفته و در حال حاضر عملیات اجرای چهار خطه ها در پنج محور استان در حال انجام است.

کیانپور تصریح کرد: همچنین طرح توسعه فرودگاه خرم آباد با 530 میلیارد ریال اعتبار به منظور برقراری پرواز حجاج با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در دست اقدام بوده و پیشرفت مطلوبی دارد.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای کاهش 20 درصدی تلفات جاده ای در سال 93 انجام شده و با توجه به آغاز سفرهای تابستانی ، فرمانداران استان در طول ماه جلسات ویژه ای برای برای کنترل وضعیت راههای استان برگزار می کنند.

به گزارش ایرنا، در این جلسه با تقدیر از زحمات نصرت الله حیدری، حسن رحمانی به عنوان مدیر کل جدید حمل و نقل و پایانه های لرستان منصوب شد.

7269/630

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا