گوناگون

مجمع انتخابات هیئت بوکس استان بوشهر برگزار شد/ ابقای علی درویشی برای چهار سال

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون بوکس کشور عصر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت بوکس استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته بوکس است که باید تلاش کنیم تا این استعدادها زمینه بروز و ظهور پیدا کنند.

احمدی ناطق نوری به وجود برخی از محدودیت‌ها برای ورزش بوکس اشاره کرد و بیان داشت: تلاش داریم تا محدودیت‌های سخت‌افزاری ورزش بوکس را کاهش دهیم تا ورزشکاران مشکلات کمتری داشته باشند.

وی خواستار همراهی مسئولان استان بوشهر و مسئولان ورزشی برای توسعه بوکس در استان بوشهر شد و بیان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در بهبود فعالیت بوکس‌کاران داشته باشد.

رئیس فدراسیون بوکس کشور از برگزاری کلاس‌های آموزشی داوری و مربیگری بوکس در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این دوره‌ها خردادماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود و علاقمندان و فعالان این رشته ورزشی می‌توانند در آن حضور یابند.

فعالیت شش باشگاه بوکس در استان بوشهر/ دو سالن اختصاصی بوکس داریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با تقدیر از حضور رئیس فدراسیون بوکس کشور در بوشهر، اظهار داشت: تلاش داریم تا از هیئت‌های ورزشی استان حمایت لازم را داشته باشیم و زمینه را افتخارآفرینی ورزشکاران هم‌استانی در سطح کشور فراهم کنیم.

رضا جمشیدی به وجود استعدادهای مناسب در ورزش بوکس استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هیئت بوکس استان بوشهر 9 مربی دارد و شش باشگاه بوکس در استان بوشهر فعالیت دارند.

وی از توسعه زیرساخت‌های ورزش بوکس در شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر سالن‌های اختصاصی بوکس در شهرهای بوشهر و براجان وجود دارد.

لازم به کر است که در این نشست، علی درویشی با کسب ۱۶ رأی برای چهار سال دیگر در سمت رئیس ‌هیئت بوکس ‌بوشهر ابقا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا