گوناگون

مجوز شهرک صنعتی ماهدشت تا نیمه خرداد صادر می‌شود

استاندار البرز با تأکید بر ضرورت حذف بروکراسی اداری برای اخذ مجوز شهرک صنعتی ماهدشت گفت: مجوز این شهرک باید تا نیمه خرداد سال جاری صادر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سید طاهر طاهری، امروز(9 اردیبهشت)، به همراه معاون عمرانی استانداری البرز و جمعی از اصحاب رسانه از شهرک صنعتی ماهدشت بازدید به عمل آورد.

وی در نشستی مشترک با هیئت مدیران شهرک و مسئولین دستگاههای خدمت‌رسان این شهرک طی سخنانی اظهار کرد: مسئولین دستگاههای خدمت‌رسان نباید با بروکراسی اداری راه توسعه شهرک صنعتی ماهدشت را سد کنند، چرا که این شهرک از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری برخوردار است که با بهره گیری از این پتانسیل‌ها می‌توان به توسعه اقتصادی استان کمک شایانی کرد.

وی افزود: بهره گیری از فرصت‌ها لازمه تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه توسعه اقتصادی است، لذا باید دست در دست هم دهیم و از این فرصت‌ها به سادگی عبور نکنیم.

طاهری در ادامه به برگزاری همایش برد برد اشاره کرد و گفت: این همایش که بیستم اردیبهشت ماه سال جاری در تالارشهیدان نژاد فلاح برگزار می‌شود، می‌تواند زمینه جذب سرمایه گذاران را در این منطقه صنعتی فراهم آورد.

استاندار البرز ادامه داد: بنابراین فعالیت‌ها باید به سمتی هدایت شود که در آینده‌ای نه چندان دور رفع مشکلات این شهرک صنعتی را به دنبال داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل کارگروه‌های رفع مشکلات واحدهای صنعتی البرز اشاره کرد و گفت: استانداری برای کاهش و رفع مشکلات واحدهای صنعتی که در البرز به فعالیت مشغول هستند، هر ماه جلسه‌ای را با حضور صاحبان صنایع ، مدیران بانک ها و مسئولین دستگاه‌های خدمت رسان برگزار می‌کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: تا کنون 12 واحد صنعتی در این جلسات به بیان مشکلات خود پرداخته‌اند که خوشبختانه مشکل همه آنان حل شده است.

طاهری گفت: با توجه به این‌که 30 واحد از130 واحد صنعتی این شهرک به دلیل داشتن مشکلات هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده‌اند با شرکت در این جلسات و بیان مشکلات خود می‌توانند گام مثبتی در راستای رفع مشکلات خود برداشته و زمینه فعالیت واحد صنعتی خود را هموار سازند.

در ادامه استاندار البرز از شرکت تولیدی جوشیران بازدید کرد.

در حاشیه بازدید مدیر عامل این شرکت طی سخنانی گفت: شرکت تولیدی پودر جوش ایران در سال 1370 با تولید پودر روکش انواع الکترودهای جوشکاری فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر بهرام جلوداری افزود: این شرکت با تولید پودر جوش زیرپودری در سال 1376 توانست تنوع محصولات خود را افزایش دهد و با تولید انواع سیم‌های جوش به نیاز مصرف کنندگان پاسخ دهد.

وی بیان کرد: این شرکت علاوه بر تولیدات خود در ارائه خدمات مهندسی جوش به مشتریان بسیار فعال عمل می‌کند.

جلوداری، دریافت چندین گواهینامه و لوح سپاس از مجامع بین‌المللی و داخلی را حاصل این تلاش‌ها دانست و گفت: ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتری مهم‌ترین هدف مدیران و کارکنان شرکت محسوب می‌شود.

کارخانه تولیدی جلیس آرد روشن تهران مقصد بعدی بازدیدهای استاندار بود که استاندار طی بازدید از این مراکز با چگونگی فعالیت و محصولات تولیدی این کارخانه‌ها آشنا شد.

در پایان این سفر یک روزه استاندار البرز از یک مرکز ترک اعتیاد نیز بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا