گوناگون

محدودیت سرعت در اتوبان زنجان قزوین

رئیس پلیس‌راه استان زنجان، از محدودیت سرعت در اتوبان زنجان قزوین به علت انجام عملیات آسفالت‌ریزی خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با اشاره به این مطلب، اظهارکرد: با توجه به استقرار نیروهای راهداری در اتوبان از رانندگان درخواست داریم تا زمان اتمام کار آسفالت‌ریزی با سرعت مطمئنه و با احتیاط از این مسیر تردد کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه داشتن جاده‌ای استاندارد باعث ارتقای امنیت رانندگان می‌شود، افزود: با آسفالت‌ریزی به‌موقع و برطرف کردن چاله‌های موجود می‌توان به افزایش امنیت ترددها امیدوار بود و رانندگان در چنین شرایطی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانند در محورهای مواصلاتی تردد کنند.

وی ادامه داد: انسان، خودرو و جاده، سه عامل اصلی بروز تصادف‌های جاده‌ای است و باید تلاش شود در هر سه بخش به استاندارهای لازم برسیم تا شاهد کاهش تصادفات به‌وقوع پیوسته باشیم.

وی افزود: اگر جاده‌هایی داشته باشیم که ظرفیت این حجم عظیم از خودروها را داشته باشد و البته این جاده‌ها برای تردد خودروها نیز استاندارد‌سازی شده باشد و همچنین خودروهایی داشته باشیم که در آن نکات ایمنی مورد اتفاق کارشناسان در آن رعایت شود، آنگاه خواهیم دید که با توجه انسان، شرایط برای تردد افراد در محورهای مواصلاتی بهبود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا