گوناگون

محمودي:رسانه‌ها درمورد ولاسکو بزرگنمايي کردند

شهرام محمودي، ملي‌پوش تيم واليبال متين ورامين توانست عنوان ارزشمندترين بازيکن رقابت‌ها جام باشگاه‌هاي آسيا را به خود اختصاص دهد.

وي در گفت‌وگو با فارس، درمورد سطح کيفي اين بازي‌هاي اظهار داشت: بازي‌هاي دور مقدماتي چندان سخت نبود، اما از دور دوم حريفان‌مان جدي‌تر شدند. نماينده چين از حضور اکثر ملي پوشانش سود مي‌برد و چند بازيکن اروپايي و کانادايي سطح بالا هم داشت که حضور آنها کار را براي ما سخت مي‌کرد.

وي ادامه داد: در بازي فينال هم برابر الريان قرار گرفتيم؛ اين تيم هم در چند سال اخير عملکرد خوبي در مسابقات آسيايي داشت و امسال هم با جذب بازيکناني مانند ساواني مي‌خواست قهرماني را از آن خود کند که خوشبختانه اينگونه نشد. بسيار خوشحالم که توانستيم قهرمان شويم و براي دهمين بار نام نماينده ايران را به عنوان قهرمان آسيا معرفي کنيم.

محمودي درمورد انتخابش به عنوان ارزشمندترين بازيکن مسابقات خاطرنشان کرد: تمام بازيکنان زحمت کشيدند؛ هدف من هم در قدم اول موفقيت تيمم بود. از اينکه متين قهرمان شد خوشحال شدم و طبيعي است که از انتخابم به عنوان ارزشمندترين بازيکن رقابت‌ها هم بسيار خوشحال باشم.

ملي‌پوش تيم واليبال متين ورامين در مورد اينکه فدراسيون اعلام کرده که متين بايد بدون ملي‌پوشان به مسابقات جام باشگاه‌هاي جهان برود، تصريح کرد: من اين موضوع را شنيده‌ام، اما اميدوارم مسئولان فدراسيون تعامل خوبي با باشگاه متين ورامين برقرار کنند تا هيچکدام از طرفين متضرر نشود. متين بخشي خصوصي است و با سرمايه‌گذاري مناسب تيمش را به اين جايگاه رسانده است و دوست دارد تيمش نتيجه بگيرد و از طرفي فدراسيون هم مي‌خواهد که تيم ملي نتايج خوبي کسب کند که فکر مي‌کنم هر دو طرف حق دارند.

محمودي عنوان کرد: من خودم هر دو طرف را دوست دارم؛ اما منتظر تصميم‌گيري مسئولان هستم تا ببينم سياست طرفين چيست. البته اين موضوع هم مهم است که چه بازيکناني جايگزين ملي‌پوشان خواهند شد؟ واليبال ايران آنقدر بازيکن خوب دارد که فکر مي‌کنم شرايط به گونه‌اي فراهم شود تا جاي خالي ما احساس نشود، اما باشگاه متين توقع دارد که ما حضور داشته باشيم.

پشت‌خط زن تيم ملي واليبال ايران درمورد تيم ملي اظهار داشت: موفقيت يا عدم موفقيت تيم ملي بستگي به بازيکنان دارد؛ هميشه گفته‌ام که موفقيت‌هاي واليبال را نبايد فقط به پاي ولاسکو نوشت. متاسفانه رسانه‌ها به گونه‌اي برخورد کردند که ولاسکو همه کاره واليبال‌مان شد؛ اگر خداي نکرده تيم ملي واليبال در يکي از تورنمنت‌هاي پيش‌رو نتيجه نگيرد همه خواهند گفت که ولاسکو عامل موفقيت تيم ملي بوده است و اينگونه تمام زحمات ملي‌پوشان زير سوال مي‌رود.

وي افزود: ولاسکو که در زمين نبود و بازي نمي‌کرد؛ البته نمي‌گويم که ولاسکو بي تاثير بوده است. وي مربي بزرگي است و در ترکيب اوليه و مسائل روحي کمک زيادي به تيم ملي کرد، اما رسانه‌ها درمورد ولاسکو بزرگ‌نمايي کردند. من فکر مي‌کنم با کواچ هم مي‌توانيم به موفقيت‌هاي خود ادامه دهيم، چراکه وي با انگيزه است و از طرفي واليبال ما هم به جايگاهي رسيده که مي‌تواند راهي که آغاز کرده را به پايان برساند.

محمودي درمورد شناخت از کادر فني تيم ملي گفت: من هيچ شناختي از چورا و کواچ ندارم؛ اما مي‌گويند که آدم خوبي است! به هر حال بايد منتظر ماند و ديد که وي چه نکات تازه‌اي را براي واليبال ايران به همراه خواهد داشت. وقتي مربي يک تيم تغيير مي‌کند طبيعي است که آن تيم اوايل کار با مشکلاتي روبرو شود، اما ما تمام تلاش‌مان را به کار خواهيم گرفت تا اين مشکلات را به حداقل برسانيم.

پشت‌خط زن تيم ملي واليبال ايران عنوان کرد: يکي از اهداف ما حضور موفق در بازي‌هاي آسيايي اينچئون است؛ چون فکر مي‌کنم جاي مدال طلاي بازي‌هاي آسيايي در کلکسيون افتخارات واليبال خالي است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا