گوناگون

محمود یزدخواستی مدیر سازمان تیم‌های پایه فوتبال ذوب‌آهن شد

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس قوانین فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام باشگاه های حرفه ای ملزم به توسعه فوتبال پایه برای رشد و شکوفایی استعداد‌های موجود در رشته ورزشی فوتبال هستند و باشگاه ذوب آهن نیز با انتخاب محمود یزدخواستی مربی و مدرس ارزنده فوتبال باشگاه، برای رسیدن به اهداف عالی در این زمینه اقدام کرد.

محمود یزدخواستی با بیان این که در راستای تحقق اهداف باشگاه برای توسعه فوتبال پایه برنامه‌هایی در 3 فاز تدوین شده، اظهار داشت: براساس این برنامه‌ها اهداف اساسی و موردی و چارت سازمانی مورد نیاز برای هرم پرورش بازیکن وهمچنین موضوعات مربوط به تمرینات در رده‌های مختلف سنی در تمام برنامه‌ها پیش بینی شده است.

وی با اشاره به سودمند بودن این طرح در زمینه‌های مختلف بیان داشت: با توجه به این شرایط ما می‌توانیم نیاز باشگاه به بازیکن را در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت جوابگو باشیم و این برنامه‌ها در این راستا جنبه  درآمدزایی برای باشگاه دارد.

مدیر سازمان تیم‌های پایه فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه رسیدن به اهداف متعالی نیازمند نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات مناسب است، ادامه داد: امیدوارم اجرای این طرح با کمک و حمایت باشگاه ذوب‌آهن، بتواند افق‌های روشنی را در باشگاه، استان و کشور ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا