گوناگون

مختارپور تجربیات زیادی در حوزه‌های اجرایی و مدیریتی دارد

حسن انوشه محقق و فرهنگ‌نویس در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ویژگی‌های شخصی علیرضا مختارپور دبیرکل جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: آقای مختارپور سعه‌صدر زیادی دارد و اگر بخواهد با همین سعه‌صدر کار کند، به موفقیت خواهد رسید.

عضو هیئت امنای بنیاد فردوسی در ادامه گفت: آقای مختارپور تجربیات مدیریتی و اجرایی از جمله حضور در سمت معاونت مطبوعاتی وزیر ارشاد را دارد. یکی دیگر از فعالیت‌هایی خوبی که ایشان انجام داده این بود که متون فارسی را در قالب یک مجموعه بیش از 100 جلدی برای نوجوانان به انتشار رساند که البته نمی‌دانم این کار به اتمام رسید یا در میانه‌های راه متوقف شد.

وی درباره برنامه‌هایی که نهاد کتابخانه‌های می‌تواند در زمینه ارتباط میان صاحبان اثر و مخاطبان داشته باشد، گفت: اگر آقای مختارپور قصد انجام چنین کارهایی را داشته باشد، پیشنهاد می‌کنم نویسندگان را به دو دسته خودی و غیرخودی تقسیم نکند یعنی برای او محمود دولت آبادی و مرادی کرمانی تفاوتی نداشته باشد و به همه یکسان نگاه کند. به نظرم ایشان چنین اخلاقی دارد و با توجه به این خودش چندین کتاب درباره مولانا دارد و دارای سعه صدر است، می‌توان چنین آینده را تصور کرد.

انوشه گفت: در مجموع، ویژگی بارز مختارپور، سعه صدر اوست که امیدوارم با همین ویژگی در هدایت نهاد کتابخانه‌های کل کشور به موفقیت برسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا