گوناگون

مدیرعامل بانک رفاه: بیش از 33 درصد طرح های معرفی شده به این بانک تسهیلات خود را دریافت کرده اند

81185160 5732687

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدرضا نظریˈ روز یکشنبه در دیدار مدیران عامل بانک های کشور با استاندار کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر پرداخت تسهیلات فوق، 30 درصد دیگر از پرونده های ارجاعی در دست اقدام بوده و 21 درصد نیز در حال تکمیل مدارک می باشد.

وی در ادامه و با اشاره به برخی از پروژه های بزرگ و سنگینی که عملیات اجرایی آن ها آغاز و یا قرار است بزودی آغاز شود، خاطرنشان کرد: این پروژه ها بهتر است برای بهره برداری سریعتر از چند بانک تسهیلات دریافت کنند چرا که در این صورت راحتتر می توان به اتمام آن ها در موعد مقرر امیدوار بود.

نظری افزود: یکی از این پروژه ها پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه است که قرار شده منابع ارزی و ریالی آن از طریق صندوق توسعه ملی تامین شود، این پروژه را می توان به دید ملی هم نگاه کرد و به طور قطع در افزایش تولیدات فرآورده های نفتی در کشور تاثیر زیادی خواهد داشت.

مدیرعامل بانک رفاه کشور، یادآور شد: مطمئنا دو یا سه بانک قادر به تامین نیازهای مالی این پروژه نخواهد بود و بهتر است پرداخت تسهیلات مورد نیاز آن در میان بانک ها توزیع شود تا بهتر بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.

نظری، همچنین خواستار خارج شدن بانک ها از حالت تک محوری شد و گفت: در این صورت آن ها بهتر می توانند به وظایف خود عمل و اقتصاد کشور را بهبود ببخشند.

وی در ادامه و با بیان اینکه بانک رفاه کارگران هم اکنون از ظرفیت بسیار بالایی در ارائه خدمات برخوردار است، یادآور شد: این بانک خدمات ارزنده ای به مشتریان تاکنون ارائه کرده و مشتری مداری و ارائه به روزترین و کارآمدترین خدمات از جمله خط مشی و اهداف کلان این بانک محسوب می شود.

7458/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا