گوناگون

مدیر آموزش فولاد مبارکه: مهارت و تخصص نیاز کنونی صنایع کشور است

81206422 5769898

به گزارش ایرنا، «ایرج سلطانی» روز چهارشنبه در همایش ˈ تاثیر نظام مهارت آموزی در رشد و توسعه صنایع ˈ افزود: تجهیزات و فناوری نقش زیادی در بهره وری ندارد بلکه آموزش و کسب مهارت منجر به درآمدزایی و ثروت می شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه توانمندسازی باعث بروز خلاقیت و اندیشه های نو می شود، افزود: سازمان ها در همه سطوح، نیازمند نیروهایی هستند که فرصت ها را شکار کنند.

وی تاکید کرد: نیروی انسانی در سازمان ها باید به نیروی خلاق و فکری تبدیل شود و این امر از طریق آموزش میسر است.

سلطانی با بیان اینکه برای عملکرد مطلوب نیروی انسانی ارائه تصویر روشن برای آنهاست، اضافه کرد: خودباوری در سرپرستان برای آموزش زیردستان همچنین کسب جسارت در کنار مهارت در ارتقای بهره وری سازمان ها ضروری است.

وی، بی انگیزگی نیروی انسانی را از مهمترین چالش های سازمان های کشور بیان کرد و گفت: فراگیری دانش و مهارت، موجب خلاقیت می شود و سازمان ها برای پیشرفت باید رویکرد خود را نسبت به برگزاری دوره های آموزشی تغییر دهند.

مدیر آموزش تحقیق و توسعه فولاد مبارکه ادامه داد: در حوزه های فنی و آموزش کشور با چالش های فرهنگی مانند باور غلط به کار و عادت رفتاری غلط روبرو هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان نیز در این همایش گفت: از مجموعه هشت هزار واحد صنعتی در این استان تاکنون حدود 900 واحد با یک میلیون نفر ساعت از ظرفیت های آموزش این اداره کل بهره مند شده اند.

«ابوطالب جلالی» افزود: هدف گذاری برای آموزش بالغ بر یک میلیون نفر شاغل در اصفهان با میانگین 50 ساعت آموزش برای هر نفر در قالب بسته های پودمان بر اساس نیازسنجی صحیح از اولیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان است.

به گزارش ایرنا، همایش تاثیر نظام مهارت آموزی در رشد و توسعه صنایع روز چهارشنبه با هدف ارتقای مهارت شاغلان در بنگاههای اقتصادی با حضور فعالان در حوزه آموزش فنی و حرفه ای و فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

پ/7140/ 7132

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا