گوناگون

مردم کهگیلویه و بویراحمد فردا به استقبال خدام و پرچم امام رضا(ع) می‌روند

مسئول استقبال از کاروان رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد فردا ساعت 9 صبح به استقبال خدام و پرچم امام رضا(ع) می‌روند.

ستار هدایت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد، افزود: چند سالی است که به همت مرکز خدمات مشاوره‌ای جوانان استان قدس رضوی جشن‌هایی در سطح استان‌های کشور تحت عنوان “زیر سایه خورشید” برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این جشن‌ها تعدادی از خدام امام رضا(ع) به همراه پرچم متبرک بارگاه رضوی در استان‌ها حضور می‌یابند و برنامه‌های متنوع و مختلف اجرا می‌کنند.

مسئول استقبال از کاروان رضوی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال برنامه “زیر سایه خورشید” در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این استان میزبان خدام و پرچم مطهر و متبرک حرم امام رضا(ع) خواهد بود، کاروان امام رضا (ع) به مدت چهار روز در سطح استان حضور خواهند داشت.

هدایتخواه تصریح کرد: مراسم استقبال ساعت 9 صبح فردا 12 شهریور از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج با حضور مردم و مسئولان از خدام و پرچ امام رضا (ع) که پیام رسانان حریم رضوی هستند انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: غبارروبی گلزار شهدای یاسوج، دیدار با امام جمعه یاسوج، غباروبی حرم حضرت امامزاده عبدالله و عیادت از برخی بیماران در بیمارستان‌ها و دیدار با سالمندان از دیگر برنامه‌های روز اول حضور خدام و پرچم امام رضا(ع) در سطح شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مسئول استقبال از کاروان رضوی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز دوم یعنی 13 شهریور ماه کاروان امام رضا (ع) عازم شهرستان گچساران می‌شوند و مراسم استقبال از آنها در امامزاده جعفر(ع) این شهرستان انجام می‌شود. همچنین دیدار با علما، بیماران و خانواده شهداء و جشن عمومی در گچساران برگزار می‌شود که این برنامه‌ها تا شب به طول می‌انجامد.

هدایتخواه عنوان کرد: خدام و پرچم امام رضا (ع) روز جمعه 14 شهریور ماه وارد شهرستان چرام می‌شود و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد، برای این روز هم برنامه‌های متنوع و مختلفی مانند حضور در گلزار شهداء و دیدار با علما و برنامه جشن عمومی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این کاروان بعداز ظهر روز جمعه عازم شهرستان بهمئی می‌شود و در این شهرستان نیز همچون سایر شهرستان‌ها برنامه‌های متنوع و مختلفی اجرا خواهد شد.

مسئول استقبال از کاروان رضوی در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: کاروان امام رضا (ع) روز شنبه 15 شهریور عازم شهرستان دنا می‌شوند و غبارروبی امامزاده شاه قاسم (ع) را خواهند داشت و بعد از آن وارد شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا می‌شوند و مورد استقبال مردم شهرستان قرار می‌گیرند، در این شهرستان برنامه‌هایی متنوع و جشن عمومی مردم برگزار خواهد شد.

هدایتخواه گفت: بعدازظهر شنبه به شهر یاسوج برمی‌گردند و برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد و برنامه جشن عمومی پس از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقلام متبرک شده به حرم امام رضا(ع) توسط خدام بین مردم توزیع می‌شود، اضافه کرد: انتظار داریم که مردم شیعه و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد استقبال شایسته‌ای از پرچم و خدام امام رضا(ع) و همچنین شرکت در جشن عمومی داشته باشند و حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا