Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

مرسدس بنز طرحی مفهومی از میباخ کوپه را در اینستاگرام منتشر کرد ؟

مرسدس بنز میباخ کوپه ۶ متری و عکس از آن این روزها در حالی مورد توجه کاربران و یا بهتر است بگوییم طرفداران پیج مرسدس بنز در اینستاگرام قرار گرفته است که تصویر نیم رخ بک مرسدس میباخ ۶ متری را نشان می دهد، اگر چه کاربران تصورشان بر این است که این تصویر شاید اتفاقی بر روی اینستاگرام کمپانی مرسدس قرار گرفته باشد اما بعید است که این شرکت انتشار یک تصویر را برای مدت چند روز آن هم بر روی اینستاگرامش که طرفداران زیادی هم دارد برای شوخی انجام داده باشد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

بنابراین اگر چه تاکنون توضیحی کامل در خصوص انتشار این تصویر توسط کمپانی مرسدس بنز ارائه نشده است اما مرسدس در تاریخ فعالیت خود تا اکنون موضوعی را رسانه ای نکرده است مگر این که برنامه ای جدی برای عملی کردن آن از قبل کرده باشد درست همانند G63 6×۶ که زمان معرفی اش فوق العاده عجیب و باورنکردنی بود.

از خصوصیات این میباخ ۶ متری ، یک ستاره سه پر بر روی جلو پنجره و لوگو میباخ در عقب این خودرو و یک رنگ کروم خاص به خودی خود اولین چیزی را که به شما نشان می دهد یک خودروی کاملا خاص است. تیزر منتشر شده سایه از یک خودرو دو در ۶ متری است.

طرحی مفهومی میباخ کوپه
طرحی مفهومی منتشر شده میباخ کوپه در پیج اینستاگرام مرسدس بنز

در این میان جمله ای که درست زیر عکس نوشته شده بود ( تقریبا ۶ متر با بالاترین حد متفاوت بودن ) که برابر با ۲۳۲ اینچ است چیزی جز اوج قدرت خاص بودن صنعت آلمانی را این ارقام القا نمی کنند بطوریکه S600 میباخ سدان برابر با ۲۱۴٫۶ اینچ و فاصله بین چرخ ها نیز ۱۳۲٫۵ اینچ است.
البته باید در انتظار ماند تا این پاسخ را گرفت که آیا عکس منتشر شده از کوپه میباخ تنها یک طرح مفهومی است و یا این که عزم مرسدس برای تولید آن جدی خواهد بود  و این کمپانی حتما آن را خواهد ساخت.

البته نباید فراموش کرد که مدل S600 به تنهایی یک محصول فوق‌العاده و خاص است ولی این یکی می تواند چیزی فراتر از خاص و انتظارات باشد. در مورد پیشرانه نیز فکر می کنیم که از یک موتور V12 با حجم ۶ لیتری با ۵۲۳ اسب بخار و گشتاور ۸۲۹ نیوتن بر متری بهره ببرد.

طرحی مفهومی میباخ کوپه
نسل قبلی میباخ ۶ متری کوپه

تا به امروز و با نگاهی به تاریخچه تولید خودروهای خاص در کمپانی مرسدس بنز باید گفت که یک مدل کوپه مفهومی ۷۰۰ اسب بخاری تولید شده و در حالی به قیمت ۸ میلیون دلار به یک کلکسیونر فروخته شد که برای تست لاستیک های سایز بزرگ کمپانی گودیر مورد استفاده قرار می گرفت.

منبع : motortrend

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا