گوناگون

مسئولان فرهنگی گرفتار توهم هستند/ با اظهارنظرهای لیبرالی نمی‌شود فرهنگ را اداره کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدنبی حبیبی عصر سه شنبه در دیدار با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی اظهار کرد: دغدغه‌هایی در ذهن ما وجود دارد. دشمن از مدت‌ها پیش کمر جدی به قتل فرهنگی ملت بسته و به دنبال آن است که بتواند ابعاد مختلف نظام ما را نابود کند.

وی نابودی نظام اخلاقی، اعتقادی، معرفتی و حتی تغییر سبک زندگی به الگوهای غربی را از اهداف جدی دشمنان برشمرد که برای رسیدن به آنها از 3 هزار کانال ماهواره ای استفاده می کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی غلبه گفتمان امام و انقلاب را یکی از راه‌های مهم در مقابله با دشمنان ذکر کرد و افزود: تعجب ما درباره اظهارات برخی مسئولان این است که طوری حرف می‌زنند که انگار فضای گل و بلبل در کشور داریم و هیچ دشمنی نداریم.

حبیبی تاکید کرد: برخی مسئولان به گونه‌ای صحبت می‌کنند که حرف وزیر ارشاد دوم خرداد را تداعی می کند که گفته بود ضرورتی ندارد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشیم بلکه همان وزارت فرهنگ کافی است.

وی اضافه کرد: تعجب ما این است که در کشورهای عقب مانده برای ماست و پنیر و کشک استاندارد دارند آن وقت آقایان طوری حرف می‌زنند که همه چیز را باید رها کرد.

حبیبی درباره مسئله فیلترینگ گفت: شوروی بی‌دین هم فیلترینگ دارد و اجازه نمی‌دهد هر محصول ماهواره‌ای در کشورش دریافت و پخش شود. مسئولان فرهنگی ما گرفتار توهم هستند. با این اظهارنظرهای لیبرالی فکر می‌کنند می‌توانند جریان فرهنگ را اداره کنند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا