Mihanpostپیشنهاد سردبیر

در مسابقه گجت نیوز شرکت کنید و جایزه ببرید

به تازگی بخش جدیدی در وب سایت گجت نیوز ( Gadgetnews.ir ) با عنوان ” مسابقه هفته ” راه اندازی شده که هر هفته با طرح سوالاتی جذاب ، ضمن سرگرم کردن کاربران ، توانایی های آنها خصوصا در زمینه آشنایی با تکنولوژی های روز را به چالش می کشد.همچنین هر هفته به ۳ نفر از برندگان مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.در ادامه با میهن پست همراه باشید.

بدون شک بسیاری از کاربران میهن پست با وب سایت گجت نیوز ( Gadgetnews.ir ) آشنایی داشته و پیگیر مطالب این سایت می باشند.اما برای آنهایی که تاکنون گذرشان به گجت نیوز نیوفتاده است باید بگوییم، گجت نیوز یکی از وب سایت های مطرح فارسی در زمینه انتشار آخرین اخبار علمی و فناوری و همچنین بررسی تخصصی گجت های مختلف است که از سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرده است.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، گجت نیوز به تازگی بخش جدید مسابقه را راه اندازی کرده که کاربران می توانند در آن شرکت کرده و هرهفته جایزه برنده شوند.مسابقه گجت نیوز پنج شنبه هر هفته برگذار، و به ۳ نفر از برندگان آن جوایزی اهدا خواهد شد.

شیوه طراحی سوالات مسابقه گجت نیوز در نوع خود جالب است.در این مسابقات سعی شده تا میزان آشنایی شما با گجت های روز را به شکلی متفاوت مورد آزمایش قرار داده شود.

در سری اول این مسابقات تصویر یکی از گجت هایی که هم اکنون در بازار موجود بوده و ممکن است شما هم با آن سروکار داشته باشید به شکلی مجهول قرار داده شده است.شما می بایست گجت درون تصویر را حدث زده و در فرم مخصوص مسابقه از میان گزینه های موجود ، مورد صحیح را انتخاب کنید.

خب صحبت را کوتاه کرده و از شما دعوت می کنیم برای شرکت در مسابقه این هفته گجت نیوز ، اینجا کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا