گوناگون

مسوولان سازمان صنعت و شهرک های صنعتی گیلان از شهرک صنعتی لوشان بازدیدکردند

81191762 5744467

نخستین جلسه از جلسات و دیدار با صاحبان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، با حضور معاون صنایع و معادن سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت شهرک های صنعتی در شهرک صنعتی لوشان برگزار شد.

معاون امور صنایع و معادن این سازمان عصر شنبه در این نشست؛ با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی گفت: با تأکید استاندارگیلان در شناخت و جمع بندی مشکلات واحدهای صنعتی و کمک به حل آنها از این پس دیدارهای مشترک هفتگی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی ، با مدیران و صاحبان صنایع مستقر در شهرک های صنعتی سراسر استان صورت می گیرد.

ˈکریم توکل نیاˈ افزود: علاوه بر پیگیری و رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی در ستاد تسهیل و جلسات هم اندیشی مدیران واحدهای صنعتی با سازمان صنعت، معدن و تجارت ، این دیدارها به منظور سرعت بخشی در روند حل مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی استان صورت می گیرد.

وی با اشاره به شرایط و سختی های موجود در عرصه تولید خاطرنشان کرد: پس از جمع بندی مشکلات و مسایل واحدهای صنعتی در صورتی که مشکل از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی قابل حل باشد، پیگیری و انجام و در صورت لزوم به استاندار گیلان و مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت انعکاس داده خواهد شد.

معاون صنایع و معادن سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان ، مدیر برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی و کارشناسان بطور جداگانه با صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی لوشان دیدار کردند و راهکارهای لازم و مشاوره های مورد نیاز در حل مسایل آنها را ارائه کردند.

استمهال بدهی، معافیت های مالیاتی برای صنایع مستقر در نواحی دور از مرکز استان، درخواست تسهیلات، صدور ضمانت نامه های بانکی، مشکلات وثیقه های بانکی و کمک به بازاریابی و فروش محصولات صنعتی از جمله مهم ترین مباحث مطرح شده از سوی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی لوشان بود.ک/3

7295/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا