گوناگون

مظلوم تر از فاطمه * عارف اسماعیل زاده گیوی *

81241723 5830351

هق هق گریه فضا را پر کرده است و دیگر بهانه ای برای گریه کردن نیست اشک خود سرازیر است.

صدای گریه و شیون بلند است و برای این همه ناله و شیون پاسخی نیست ، زمینیان در حسرتند و آسمانیان منتظر و علی مظلوم تر از فاطمه.

امشب آسمان دلش گرفته و زمینیان خواب را بر خود حرام کرده اند و فردا روزی است که همه بی پدر می شویم و دل های بندگان خدا سخت می لرزد.

امشب ، شب گریه و زاری در ماتم پدری غمخوار است که گریه اش فقط برای ماه ، نخل و چاه بود ، پدری شریک غم کودکان یتیم ، شریکی که کسی از دردهای او با خاری در چشم و استخوانی در گلو خبر نداشت.

امشب زمین از فاجعه شهادت علی می لرزد و زخمی بدون آلام بر دل مومنین می نشیند.

راستی امشب زمینیان بدون راز و نیاز علی (ع) چگونه سحر کنند. ای مردم کوفه با مظهر حق و عدالت چه کردید، زنان بیوه و یتیمان کوفه از امشب دیگر قوت شبانه و دستان پر مهر علی را نخواهید دید.

فردا آسمان تیره و تار است ، فردا همه کس و همه جا عزادار است ، یتیمان زمین همه اشک بریزید ، چون دیگر هیچ کس برای شما پدری نخواهد کرد.

خدایا در این شب عزیز با عزیزترین مخلوقت به درگاهت آمده ام ، آمده ام به لطف و شفاعت علی ، خدایا جز علی که شفیعم شود متاعی ندارم ببخش و توشه یک سال دیگر به من عطا کن.

خدایا امشب چشمان را با آب توبه می شویم و غرق در دعا به درگاهت هستم ، می دانم که از درونم آگاهی و شک ندارم که دعاهایم اثر دارد.

الهی العفو ، العفو ، العفو

شبروان مست ولای تو علی جان عالم به فدای تو علی

خبرنگار ایرنا

7123/594/530

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا