گوناگون

معارف دینی از قم به دنیا منتشر می‌شود/ تاکید بر تقویت ارتباط جوانان و آحاد مردم با مساجد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان، شامگاه سه شنبه در مراسم بهره برداری و افتتاح استودیو و اتاق فرمان پخش زنده برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در سخنانی با اشاره به حضور میلیونی مردم در شب‌های سه شنبه و جمعه، این حضور را نشاندهنده عمق ارادت مردم به امام زمان(عج) دانست و اظهار داشت: راه اندازی این استودیو در مسجد مقدس جمکران به منظور پوشش برنامه‌های مسجد اقدامی ارزشمند است که برکات فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

وی ابراز داشت: در روایات داریم که در آخر الزمان معارف اسلامی از شهر قم به گوش دنیا می‌رسد که امروز این زمینه فراهم شده که معارف دینی از پایگاه انقلاب اسلامی به دنیا منتشر شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: راه اندازی استودیو و اتاق فرمان پخش زنده برنامه‌های مسجد مقدس جمکران از سوی صدا وسیما گامی موثر در راستای گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) بوده که از همه دست اندرکاران این امر تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام رحیمیان، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های شبکه‌های ماهواره‌ای علیه ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی اظهار داشت: بر اساس آموزه‌ها و مبانی قرآنی داریم که زمانی فساد از آسمان‌ها فرود می‌آید که مصداق این گفته را امروز در هجوم شبکه‌های فاسد ماهواره‌ای به خانه‌ها شاهدیم.

تاکید بر تقویت ارتباط جوانان و آحاد مردم با مساجد

وی با اشاره به تقویت ارتباط جوانان و آحاد مردم با مساجد اظهار داشت: در این شرایط سخت مسجد می‌تواند پناهگاهی برای رستگاری باشد چرا که افرادی که با مساجد در ارتباط هستند از فساد و تباهی دوری می‌کنند.

تولیت مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: امروز پایداری نظام اسلامی در گروه تقویت مساجد است که در این راستا باید مساجد را نظر محتوایی تقویت کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا