گوناگون

معاون استاندار یزد: دولت تدبیر و امید به مناطق محروم توجه خاصی دارد

81216931 5788219

ˈمحمدرضا باباییˈ عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های صنعتی شهرستان ابرکوه به خبرنگار ایرنا گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در بخش های تولید و صنعت جزو اولویت های دولت است که در سال جاری توسط بخش خصوصی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با توجه به بحران آب در استان یزد افزود: مسیر توسعه استان بر محور صنعت طراحی شده و در این رابطه صنایع کم آبخواه را در اولویت قرار خواهیم داد.

بابایی، در زمینه تعداد طرحهای نیمه تمام صنعتی استان یزد افزود: یکهزار واحد نیمه تمام با سرمایه گذاری 55 هزار میلیارد ریال در این استان وجود دارد که در بخش کشاورزی نیز 158 طرح با پیشرفت بالای 50 درصد و دربخش صنعت گردشگری 105 با 30 درصد پیشرفت هستند.

معاون برنامه ریزی استاندار یزد ادامه داد: در بخش صنعت 300 واحد نیمه تمام با پیشرفت بالای 50 درصد وجود دارد که تلاش داریم با حمایت دولت تدبیر و امید از بخش خصوصی و سرمایه گذاران این طرحها امسال به بهره برداری برسد.

معاون برنامه ریزی استاندار یزد اضافه کرد: امسال از محل صندوق توسعه ملی سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به بانکهای عامل نسبت به تامین تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به منابع ابلاغی شورای اشتغال کشور سهم استان یزد در این بخش یکهزار و 940 میلیاردریال خواهد بود

این مسوول یادآور شد: تا پایان سالجاری با تکمیل طرحهای نیمه تمام بالای 50 درصد در استان یزد زمینه اشتغال 45 هزار نفر در بخشهای مختلف فراهم می شود. ک3

7539/616

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا