گوناگون

معاون سپاه روح الله: گرامیداشت دفاع مقدس فریضه و وظیفه است

81230952 5812093

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سرهنگ ˈ محسن گلشن زاده ˈ در نشست برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در سپاه روح الله افزود: پایداری و استقامت مردم در دوران جنگ تحمیلی آن را به دفاعی مقدس تبدیل کرد، دفاعی که هشت سال به طول انجامید و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر سایر تهدیدات، توطئه ها و تحریم ها پایدار کرد.

وی ادامه داد: تاریخ، رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان و بسیجیان که بحق رهرو بزرگ پاسدار عرصه شهادت و رشادت، حضرت اباعبدالله الحسین بودند، را از یاد نمی برد.

سرهنگ گلشن زاده خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای مرجع از حماسه سازان سال های دفاع مقدس وظیفه همگان به نسل آینده است.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار گرانبهایی برای بازشناسی حماسه عظیمی است که رزمندگان اسلام با ایثار، فداکاری و سلحشوری فرزندان برومند امام خمینی(ره) علیه قدرت های جهان خلق کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات ملت ایران است که گرامیداشت آن نیز به همان میزان مقدس است.

از ۳۱ شهریور تا ۷ مهرهفته دفاع مقدس نام دارد.ک/1

716/559

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا