گوناگون

نشست آسیب های اجتماعی شبکه های ماهواره ای در رشت برگزار می شود

81230955 5812095

ˈروح الله جهاندیدهˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این نشست با هدف روشنگری اصحاب رسانه پیرامون سریال ها و فیلم های ماهواره ای برگزار می شود.

وی اظهار کرد: بسیج رسانه استان با هدف روشنگری و بررسی معضلات استفاده از ماهواره در خانواده ها، نشست بصیرتی در این زمینه را در نظر گرفته است.

جهاندیده با بیان اینکه دشمن با ماهواره و شبکه های فارسی زبان، بنیان خانواده ایرانی را نشانه گرفته، تاکید کرد: سست کردن بنیان های عاطفی اعضای خانواده و ترویج سبک زندگی غربی از جمله اهداف دشمن در جنگ نرم است.

مسوول سازمان بسیج رسانه گیلان شبکه های ماهواره ای را نمونه بارز جنگ نرم دشمن دانست و تصریح کرد: آمریکا و غرب با پشتیبانی از صدها شبکه ماهواره ای و ساخت سریال های غیر اخلاقی به دنبال فروپاشی خانواده ها و گمراهی جوانان جامعه اسلامی است.

جهاندیده خاطرنشان کرد: این نشست با حضور اصحاب رسانه، خبرنگاران فعال استان و کارشناسان حوزه آسیب های اجتماعی ماهواره در رشت برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این مراسم را یکشنبه هفته آینده و با حضور سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان ذکر کرد.

جهاندیده همچنین از برگزاری تورهای اقتصاد مقاومتی و بازدید از مناطق محروم و نشست بصیرتی جریان های تکفیری توسط بسیج رسانه خبر داد و تاکید کرد: بسیج رسانه به دنبال رسانه ای کردن فعالیت های صنعتی استان با محور اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: بسیج رسانه با هماهنگی دیگر اقشار بسیج از جمله بسیج سازندگی، بسیج کارگری و مهندسین کشاورزی به دنبال ترویج فرهنگ مدیریت جهادی و توجه به قدرت درونی و بومی صنایع گیلان است.ک/3

7295/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا