گوناگون

معاون عمرانی استاندار: پالایشگاه گاز ایلام باید برای رفع آلایندگی اقدام کند

81223669 5799734

به گزارش ایرنا، «شاپور پولادی» روز چهارشنبه در نشست بررسی آلایندگی زیست محیطی واحدهای صنعتی ایلام گفت: پالایشگاه گاز و کارخانه سیمان ایلام در چند ماه گذشته اقدام ها و حرکت های اثربخشی برای رفع آلودگی محیط زیست انجام داده اند.

وی بیان کرد: با وجود فعالیت های انجام شده در پالایشگاه گاز برای رفع آلایندگی مانند راه اندازی سامانه تصفیه فاضلاب صنعتی و گوگرد زدایی، این واحد صنعتی همچنان آلاینده است و باید برای رفع این مشکل مهم اقدام های لازم انجام دهد.

معاون عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: پایش فعالیت واحدهای صنعتی و رفع آلایندگی از محیط زیست استان با عنایت به اهمیت این مقوله که با زندگی همه انسان ها و موجودات سرو کار دارد، بسیار ضروری و لازم است.

پولادی با تاکید بر حمایت از واحدهای صنعتی و اشتغالزا گفت: مدیران واحدهای صنعتی استان باید به حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب عرصه های طبیعی توجه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه فرهنگ زیست محیطی و توجه به منابع مختلف و عرصه های طبیعی در ایلام نهادینه شده و مردم این استان در این زمینه از فرهنگ پیشرو و بالایی برخوردارند.

معاون استاندار ایلام افزود: محیط زیست موظف است که میزان آلایندگی واحدهای صنعتی و تولیدی استان را به صورت پیوسته و نامحسوس پایش و نتیجه را به دستگاه های متولی گزارش کند. ک/2

565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا