گوناگون

معاون فرماندار و بخشدار جدید جم معارفه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر ظهر دوشنبه در این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های سازنده فرماندار جم، از تذکرات و دلسوزهای حجت اسلام گنجی امام جمعه جم تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: همه ما در هر مسئولیتی که هستیم باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

سید اسماعیل موسوی افزایش امید در جامعه از ثمرات دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در خرداد سال 92 مردم با رهنمودهای رهبری حماسه بزرگ خلق کردند و دولت باید تلاش کند پاسخ شایسته به خواسته مردم بدهد.

IMG15594998

وی با بیان اینکه محور و اساس اقتصاد و فرهنگ مدیریت جهادی است، ادامه داد: تاکید زیاد رهبری به اقتصاد در نامگذاری سال ها، پیام دارد؛ پیام آن این است همه  باید تلاش کنند فشار اقتصادی بر مردم کاهش یابد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر افزود: توانمندی افراد و اعتقاد بر برنامه‌های دولت تدبیر و امید از شاخصه‌های انتخاب مدیران در دولت تدبیر و امید است.

وی تصریح کرد: تلاش‌های مجموعه وزارت کشور این است در پست‌های مدیریتی و مهم از نیروهای وزارت کشور استفاده شود.

IMG16262572

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر با بیان اینکه دولت تلاش های قابل تقدیر در مهار تورم داشته است، خاطرنشان کرد: کاهش تورم به معنای کاهش قیمت ها نیست بلکه به معنای منفی شدن سیر صعودی قیمت ها و ثبات در بازار است.

وی در ادامه تصیح کرد: رفیعی پور و حسین زاده نیروهای توانمند مجموعه وزارت کشور هستند و لازم است که از تلاش های سلیمانی و مصلحی پور تقدیر کنیم.

افق نو و تازه در شهرستان جم شکل گرفته است

معاونت جدید فرمانداری جم نیز در این آئین در سخنانی، خدمتگزاری در شهرستان جم را افتخار دانست و گفت: با حضور نادری فرماندار جم فضای همدلی، کار، تلاش، وحدت در شهرستان ایجاد شده است.

عبدالحسن رفیعی پور با بیان اینکه تلاش و تکریم ارباب رجوع یادگار واقع در دوران مسئولیت است خاطرنشان ساخت: افق نو و تازه در شهرستان شکل گرفته است.

IMG16242710

وی در ادامه بر تلاش برای ارائه بهترین و بیشترین خدمات به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ایان خواهد بود اندیشه‌ام در مدار اعتدال و رفتار در مدار تدبیر باشد.

ارتقای شاخصه های پیشرفت و توسعه متوازن جم

بخشدار جم ضمن تشکر از تلاش‌های مسلم سلیمانی بخشدار سابق جم اظهار داشت: ارتقای شاخصه های پیشرفت و توسعه متوازن از برنامه های پیش روی ما است.

IMG16151381

مجید حسین زاده ادامه داد: جم دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که تلاش خواهیم کرد از این ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مناسب به مردم استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا