گوناگون

معاون فرودگاه زنجان: همه چیز مهیای حضور رئیس‌جمهور در استان است

معاون فرودگاه زنجان گفت: همه چیز مهیای حضور رئیس‌جمهور در زنجان است.

“سعید رمضانلو” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه زنجان، با بیان اینکه فرودگاه زنجان آماده میزبانی از رئیس‌جمهور است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، رئیس‌جمهور و هیأت همراه قرار است‌ فردا از طریق فرودگاه زنجان وارد استان شود.

وی با تأکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای حضور رئیس‌جمهور و هیأت همراه در فرودگاه زنجان فراهم شده است، تصریح کرد: خوشبختانه پرواز رئیس‌جمهور با هیچ‌یک از پروازهایی که قرار است از فرودگاه زنجان صورت گیرد، تداخل نداشته و پرواز مذکور طبق برنامه به انجام خواهد رسید.

رمضانلو در خصوص پروازهایی که این روزها از طریق فرودگاه زنجان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: تا به امروز چهار پرواز حج تمتع از 25 تا 28 مهرماه انجام شده و فقط یک پرواز باقی‌مانده که قرار است سه‌شنبه هفته آینده صورت گیرد. همچنین به جز پرواز رئیس‌جمهور و آخرین پرواز زائران حج تمتع، هر هفته شاهد انجام دو پرواز زنجان مشهد و بالعکس طی روزهای سه‌شنبه و جمعه انجام می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه فرودگاه زنجان یکی از پتانسیل‌های بالقوه استان برای توسعه این منطقه است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو پروژه تطویل باند و توسعه ترمینال این فرودگاه با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال انجام است که با تخصیص اعتبار، اجرای این دو پروژه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا