گوناگون

معاون وزیر بهداشت از بیمارستان 160 تختخوابه امام آمل بازدید کرد

81157687 5683710

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ ایرج حریرچیˈ روز جمعه از مراحل کامل ساخت بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان نیاز های تجهیزاتی بخش های مختلف بیمارستان 160تختخوابی آمل قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت منابع وزارت بهداشت و درمانی و آموزش پزشکی در جریان این بازدیدگفت: تجهیز بیمارستان امام خمینی آمل در تعهد دولت است و به دنبال تامین اعتبارها لازم برای بهره برداری هرچه سریعتر آن است.

ˈ حریرچیˈ افزود: دولت اکنون به دنبال تجهیز بیمارستانهایی است که ساخت آن کامل شده و نیاز به تجهیز دارد و در این راستا تجهیز حدود 60 هزار تخت درمانی را در کشور در برنامه دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل هم گفت: ساخت بیمارستان 160 تختخوابی از مصوبات سفر دولت است که ساختمان آن به پایان رسیده و نیازمند اعتبار برای تجهیز است.

ˈحمزه قاسمیˈ، اعتبار مورد نیاز برای تجهیز این بیمارستان را حدود 150 میلیارد ریال اعلام و ابراز امیدواری کرد: مسوولان وزرات بهداشت و درمان بر اساس شاخص هایی که برای وضعیت بهداشتی و درمانی آمل تعیین کردند، تامین اعتبار برای تجهیز هرچه سریعتر این طرح مهم بهداشتی و درمانی مازندران انجام شود.

وی ادامه داد: این بیمارستان 160 تخت عادی و 57 تخت ویژه شامل ˈ ای سی یوˈ ، ˈ سی سی یوˈ ، ˈ ان ای سی یوˈ اورژانس و نوزادان ˈ در مجموع 217 تختخوابی قابل توسعه است.

قاسمی با بیان اینکه به علت قدیمی و فرسوده بودن دو بیمارستان امام رضا و 17 شهریور آمل و ضریب بالای اشغال تخت ها در این دو بیمارستان، همچنان در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است، ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این بیمارستان که در دو راهی امام زاده عبدالله ( ع ) در مسیر جاده هراز واقع شده می تواند در سرویس دهی مطلوبی به بیماران منطقه ، مصدومان سوانح جاده هراز ومسافران ارائه دهد.

هم اکنون سه بیمارستان دولتی و چند بیمارستان خصوصی و مراکز جراحی های محدود در شهرستان حدود 400 هزار نفری آمل فعال است.

7327/402/ 1495

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا