گوناگون

معلمان دولت را در پیشرفت کشور همراهی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله کشیری شامگاه دوشنبه در جشن تجلیل از معلمان استا با اشاره به نامگذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری، ابراز داشت: معلمان با کاری که در عرصه تعلیم و تربیت انجام می دهند فرزندانمان را به سمت آینده ای پاک راهنمایی می کنند.

وی معلمی را شغل انبیاء عنوان کرد و بیان داشت: کسانی که به افراد جامعه علم می آموزند جزء بخشنده ترین افراد جامعه محسوب می شوند و در واقع معلم همچون باغبانی است که دانش آموزان را در مسیر تعالی هدایت می کند و در این مسیر تمامی سختی ها را تحمل می کند.

کشیری شغل معلمی را والا و با منزلت برشمرد و بیان کرد: امیدواریم معلمان در رسیدن به شکوفایی آینده سازان و محصول نهایی که همان پیشرفت کشور در تمام جوانب است ما را کمک کنند.

وی بیان کرد: معلمی شغلی است پسندیده و این افتخار برای معلمان است که بتوانند  دانش آموزان را تربیت کنند که در آینده بتوانند در آینده کارساز باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان تاکید کرد: یک معلم خوب باید ویژگیهای مانند تواضع، اخلاص، صبر، اخلاق نیکو و شکیبایی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام و در سیره علما به علم  توجه ویژه ای شده  است تصریح کرد: علم در اسلام جایگاه والایی قرار  دارد به طوری  که نخستین آیاتی که بر پیامبر اسلام نازل شد در مقام علم و خواندن است.

کشیری  در ارتباط با شخصیت شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری متفکری بود که از روی اخلاص و اسلام شناسی کامل عقیده خود را به جامعه عرضه داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا