Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسمعماری اسلامی

معماری سقف مکان‌های تاریخی از دریچه دوربین عکاس ایرانی + عکس

معماری سقف مکان‌های تاریخی از دریچه دوربین عکاس ایرانی این روزها در سایت های خبری و بخصوص سایت های معماری و عکاسی مطرح جهان منتشر و مورد توجه خاص کاربران فضای مجازی نیز قرار گرفته است.مهرداد رسولی فرد، عکاسی اینستاگرامی است که به مکان های مختلف ایرانی سفر می کند و هنر عکاسی خود را با طراحی و معماری تاریخی ایرانی تلفیق می کند. با میهن پیت همراه شوید.

معماری سقف مکان‌های تاریخی و مذهبی در ایران همواره مورد توجه خاص معماران دنیا و بخصوص اهالی هنر – عکاسان – قرار گرفته است ، که در این میان این بار یک هنرمند عکاس در صفحه اینستاگرام خود عکس هایی هنرمندانه و پیچیده از ساختار معماری مکان های مذهبی و فرهنگی سنتی ایران را که در سفرهای خود به استان خای مختلف کشور تهیه کرده را در اینستاگرام خود برای علاقه مندانش به نمایش گذاشته است،

در میان عکس های وی از جمله مسجد جامع که قدیمی ترین مسجد ایران است و مدرسه چهارباغ در اصفهان که یکی از کهن ترین تمدن های دنیا محسوب می شود، با معماری باستانی و نماهای موزاییکی و پر نقش و نگار در سطح جهان، مشهور است ، دیده می شود.

در این میان سایت boredpanda عکس هایی از عکاس ایرانی مهرداد رسولی فرد که با سوژه “عکاسی از دیتیل های معماری ایرانی در سقف ها” توسط این هنرمند تهیه شده است را به نمایش گذاشته است.

با هم تصاویری از شاهکار عکاسی مهرداد رسولی فرد را در میهن پست تماشا می کنیم.

مهرداد رسولی فرد

منبع: boredpanda & Instagram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا