Mihanpostعکسموبایل و تبلت

مونوپادی عجیب برای عکاسی سلفی با مک بوک + عکس

مونوپادی عجیب برای عکاسی سلفی با مک بوک این روزها مورد توجه سلفی بازها قرار گرفته است، که البته مونوپاد یا همان پایه‌هایی که برای عکاسی سلفی استفاده می‌شود در کل ظاهر چندان مناسبی ندارند و البته عکاسی از طریق آن‌ها با گوشی های هوشمند نیز چندان زیبا نبوده و اما تصاویری که می‌توان با استفاده از مونوپاد ثبت کرد دیدنی و گاهی میز هنری به نظر می رسند. اما سلفی با مک بوک را دیگر کجای دلمان بزاریم.با میهن پست همراه شوید.

مونوپاد های برای عکاسی سلفی اگر چه کمی خنده دار به نظر میرسد اما ثبت عکس های ماندگار با آن باعث شده است که کاربران برای عکاسی به‌سراغ این پایه‌ها جالب بروندکه در این میان اگر چه مونوپاد‌ها اغلب برای عکاسی سلفی از طریق تلفن‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند، ولی اخیرا دو هنرمند اقدام به‌ ساخت مونوپادی کرده‌اند که به دلیل غیر متعارف بودنش همه امیدوارند که این ایده فقط در سطح همین طرح باقی بماند.

در واقع داستان از آن جا شروع شد که چندی پیش Huffington Post تصاویری را منتشر کرد که بسیار عجیب بودند. طرح اولیه آنها توسط Art404 که هنرمندان آن John Yiyi و Tom Galle هستند ارائه شده است و آنها سعی کرده‌اند تا مونوپاد‌ها را برای عکاسی سلفی از طریق سایر وسایل الکترونیکی نیز آماده کنند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید این مونوپاد‌ها قادر هستند تا مک‌بوک را نگهداری کنند تا کاربر بتواند از طریق مک‌بوک تصویر سلفی بگیرد. این تصاویر در سطح شهر نیویورک و پارک‌های این کشور ثبت شده‌اند که همگی این مکان‌ها نیز بخش‌های پرجمعیتی هستند.

باید پذیرفت که این طرح چندان جالب نیست و حتی نویسنده‌ی منبع خبر آن را احمقانه توصیف کرده است و انتظار دارد که در سطح یک پروژه‌ی هنری باقی بماند. البته چندان هم بیراه نگفته است. نگهداشتن یک مک‌بوک و مونوپاد در آسمان برای سلفی گرفتن چندان کار ساده‌ای نیست و وزنی نسبتا زیادی نسبت به‌تلفن‌های هوشمند خواهد داشت و همان‌طور که در تصاویر معلوم است باید از دو دست برای نگهداشتن این مونوپاد استفاده کرد.

منبع: boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا