گوناگون

مقاومت ملت ایران درس آزادگی در سایه ولایت را به آزادیخواهان داد

فرمانده لشگر ۸۴ پیاده لرستان گفت: مقاومت ملت ایران در برابر جبهه کفر در جنگ تحمیلی درس ایثار و آزادگی در سایه ولایت را به آزادیخواهان جهان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، امیر مهدی مددی در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت ۳۱ شهریور سالروز گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس در خرم‎آباد برگزار شد، گفت: هفته دفاع‌مقدس یادآور روزهای یاس و نا‌امیدی برای استکبار جهانی و دشمنان و یادآور روزهای حماسه و رشادت و دلاورمردی ملت ایران است.

وی یادآور شد: مقاومت ملت ایران در برابر جبهه کفر در جنگ تحمیلی درس ایثار و آزادگی در سایه ولایت را به آزادیخواهان جهان داد.

فرمانده لشگر ۸۴ پیاده لرستان اظهارکرد: در دوران دفاع‌مقدس و جنگ تحمیلی همه قدرت‌های ظالم و پوشالی و جناح‌های وابسته به غرب و شرق در مقابل ملت ایران قرار گرفتند، اما عزم و اراده رزمندگان بر آنها غالب شد و توانستند حماسه ایثار و شهادت را خلق کنند.

مددی افزود: ملت ایران در دفاع‌مقدس نشان داد در شرایط تحریم و فشار‌ها هم می‌تواند استعداد‌ها را شکوفا کند و این شکوفایی با مدیریت جهادی و اتکا به توانمندی‌های خود تحقق پیدا کرد.

وی با بیان اینکه رژیم بعث عراق در ۳۱ شهریور ۵۹ و تصمیم و طرح قبلی با هدف براندازی نظام، جنگ تمام عیار را علیه ما آغاز کرد، گفت: این جنگ در شرایطی به ما تحمیل شد که از طرف آمریکا تحت فشار بودیم و داخل نیز جناح‌های داخلی و وابسته به شرق و غرب با هیاهو به دنبال جنجال‎سازی بودند.

فرمانده لشگر ۸۴ پیاده لرستان گفت: پس از انسجام و اتحاد نیروهای مسلح با نیروهای انقلابی حماسه‌ای مقدس در کشور شکل گرفت و ثمره آن برکات بی‌شماری بود که امروز شاهد آن‌ها هستیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا