گوناگون

‌بیش از 11 هزار اثر علمی، مقاله و آثار هنری دستاورد مهم هفته نکوداشت تبریز

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز گفت: یکی از دستاوردهای مهم هفته نکوداشت تبریز آثار علمی و هنری ارسال شده به دبیر خانه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در طول هفته نکوداشت تبریز 11هزار و 883 اثر علمی، مقاله و آثار هنری به دبیرخانه‌های مختلف وصول شده است که نشان از ماندگاری کار دارد.

وی افزود: تعدای از این آثار علمی به صورت کتاب در می آیند و در طول سال در فضای مجازی و فیزیکی از آن‌ها برای معرفی تبریز استفاده می‌کنیم و آثار هنری در سایت‌ها و نمایشگاه‌های مختلف قرار می‌گیرد تا گوشه‌ای از زیبایی‌های شهر سراسر افتخار تبریز را به مخاطبان انتقال دهد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه هفته نکوداشت تبریز شاهد اجرای برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی بود، یادآور شد: هفته نکودشت اتفاق مهمی است که برای اولین بار در تبریز اتقاق می‌افتد و همه تلاش ما این بود که در این هفته تمام داشته‌ها، هویت تاریخی و دینی، مفاخر و مشاهیر تبریز، روحیه عاشورایی مردم تبریز و فرهنگ وآداب رسوم مردم تبریز را معرفی کنیم.

وی برگزاری هفته گرامیداشت تبریز را یک اولین دیگر برای تبریز دانست و گفت: ما نهایت تلاش خود را کردیم تا داشته‌ها و ظرفیت‌های تبریز را معرفی کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا