گوناگون

ملت ایران از تهدیدها و تحریم های دشمنان هراسی ندارد

81173917 5712592

به گزارش ایرنا، سردار ˈحسین سلامیˈ پنجشنبه شب در گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در مدرسه فیضیه قم گفت: امام راحل(ره) قدرت حقیقی و حقیقت قدرت را به ملت ایران نشان داد و مردم غیور کشورمان نیز با تکیه بر فرهنگ جهاد و شهادت در مسیر کسب عزت و اقتدار قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و علمی که امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را در حیرت فرو برده است، قطعا با تکیه بر قدرت لایزال الهی و با حکمت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی رقم خورده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه مسیر تحقق وعده های الهی و عزت و سربلندی ملت های مسلمان، جهاد در راه خداست، اظهار داشت: گذر از دسیسه ها و توطئه های سخت دشمنان به ظاهر بسیار قدرتمند در طول بیش از 30 سال گذشته، بدون تردید با تکیه بر قدرت ایمان نهفته در فطرت های روشن و دل های پاک ملت ایران محقق شده است.

وی با بیان اینکه مستکبران غربی با توهم فشار بر جمهوری اسلامی ایران در باتلاق منطقه فروافتاده اند، تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضایی که پیرامون آن سراسر ناامن و ملتهب است، این چنین امن و آرام بوده و به عنوان یک قدرت منطقه ای و بین المللی مطرح است.

سلامی با اشاره به گام های بلند و استوار ملت ایران در مسیر توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف، گفت: سختی ها و فشارهایی که بر نظام اسلامی وارد آمده، اگر بر ابرقدرت های جهان وارد شود قطعا آنها فروخواهند ریخت، اما امروز می بینیم که جبهه استکبار با تجمیع همه قدرت خود در برابر ایران اسلامی و رهبری فرزانه و حکیمانه مقام معظم رهبری درمانده شده است.

وی همچنین با اشاره به دلاورمردی های رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و حماسه فتح خرمشهر، خاطر نشان کرد: این عملیات غرورآفرین از برجسته ترین نمادهای نزول نصرت الهی و پیروزی حق بر باطل بود و باید همواره به عنوان یکی از نقاط درخشان تاریخ اسلام و کشورمان از آن یاد کرد.

در این گردهمایی که به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر در صحن مدرسه علمیه فیضیه در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شده بود، جمعی از علما، روحانیون و طلاب بسیجی حوزه علمیه قم حضور یافته بودند. ک/2

8146 / 380/ 1552

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا