گوناگون

یک کشته و چندین زخمی در حوادث رانندگی شبانه روز گذشته در فیروزکوه

81173910 5712585

ˈعلی محمدعلی تبارˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: در شبانه روز گذشته بارش باران و لغزندگی محورهای مواصلاتی منجر به بروز حوادث متعدد جاده ای در شهرستان شد.

وی گفت: در حادثه نخست در ساعت 16 و 50 دقیقه چهارشنبه برخورد یک دستگاه خودروی پراید به بدنه تونل شماره چهار ˈدلیچاییˈ منجر به مصدومیت هر پنج نفر سرنشین آن شد که 2 نفر از آنان توسط عوامل پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر ˈامین آبادˈ به صورت سرپایی مداوا و بقیه با آمبولانس به بیمارستان ˈامام خمینی(ره)ˈ شهر منتقل شدند.

محمدعلی تبار افزود: در حادثه دوم و کمتر از یک ساعت بعد در ساعت 17 و 45 دقیقه، برخورد یک دستگاه پژو با کامیون در منطقه گردنه ˈاوزنهˈ منجر به مصدومیت چهار نفر دیگر از هموطنان شد که توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: در دلخراش ترین حوادث این روز در ساعت 22 و 40 دقیقه شب، واژگونی یک دستگاه کامیونت خاور در گردنه حادثه خیز اوزنه منجر به کشته شدن راننده آن شد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در همین ساعت برخورد زنجیره ای پنج خودرو منجر به مصدومیت تمامی سرنشینان آنها شد که برخی از آنان به صورت سرپایی مداوا و پنج نفر از مصدومان توسط نجاتگران هلال احمر پایگاه امین آباد به بیمارستان منتقل شدند.

محور فیروزکوه همواره آبستن حوادث جاده ای است که علاوه بر رعایت اصول مقررات ایمنی، توجه هر چه بیشتر رانندگان را می طلبد ضمن اینکه تجهیز هر چه بهتر نیروهای امداد و نجات جاده ای می تواند در کاهش تلفات در این محور حادثه خیز موثر باشد.

پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر امین آباد در منطقه ای به همین نام در 25 کیلومتری غرب فیروزکوه قرار دارد.

تهرام/8142/1457/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا