گوناگون

مهم‌ترین رسالت جهاددانشگاهی مبارزه با تهاجم فرهنگی است

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان البرز گفت: مهم‌ترین رسالت جهاد دانشگاهی مبارزه با تهاجم فرهنگی بیگانگان و گسترش فرهنگ ایرانی – اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی خضری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهارکرد: مقابله با فرهنگ بیگانگان و گسترش فرهنگ ایرانی – اسلامی از مهم‌ترین اهداف مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به نام سال اقتصاد و فرهنگ بوده است.

وی افزود: خوشبختانه جهاددانشگاهی این نهاد برخاسته از متن انقلاب، با سه دهه فعالیت گام‌های مثبتی در این عرصه برداشته به طوری که می‌توان از این نهاد به عنوان نهادی تاثیر گذار در عرصه فرهنگی یاد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاددانشگاهی، گفت: بنا به فرمایشات رهبری، این نهاد می‌تواند با برنامه ریزی‌های فرهنگی و تبلیغاتی، قشر جوان و دانشجوی کشور را در داخل دانشگاه هدایت کرده و آنها را به کمال برساند.

خضری جهاد دانشگاهی را عاملی برای خنثی کردن اهداف شوم دشمنان در حوزه تهاجم فرهنگی دانست و گفت: جهاد با عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری موجب تقویت و موفقیت نظام جمهوری اسلامی و تسلط فرهنگ اسلامی بر فرهنگ غربی شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان البرز در ادامه نقش جهاد دانشگاهی را در توسعه دستاوردهای انقلاب مهم خواند و افزود: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است که از بدو شکل‌گیری انقلاب تاکنون توانسته با بهره‌گیری از مدیریت و نیروی جهادی از دستاوردهای علمی و فرهنگی انقلاب و چشم‌اندازهای نظام دفاع کرده و آن‌ها را به بهترین شکل در جامعه گسترش دهد.

این مقام مسئول اضافه کرد: جهاد دانشگاهی تاکنون گام‌های بلندی در ارتباط با تولید و گسترش علم در جامعه برداشته و توانسته با نیازسنجی نیازهای روز و عملیاتی شدن این نیازها با موفقیت روزافزون به‌ سمت اهداف بلندمدت نظام حرکت کند.

وی درپایان سخنان خود گفت: امیدواریم با برنامه ریزی مسئولین جهاد دانشگاهی شاهد توسعه روز افزون فعالیت‌های این نهاد انقلابی باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا