گوناگون

جهاددانشگاهی می‌تواند عهده‌دار فعالیت‌های علمی و بنیادی در کشور باشد

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: باید مشکلات و نیازهای جامعه را تشخیص داد و برای حل آن برنامه‌های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه داد.

منیره سهرابی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به فرارسیدن سالروز جهاد دانشگاهی در 16 مردادماه گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند عهده‌دار فعالیت‌های علمی و بنیادی در کشور باشد و برای تحقق بیشتر این مهم باید اقداماتی را در سطح کلان کشور برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: این نهاد انقلابی در عرصه‌های گوناگون آموزشی، پژوهشی و فضاهای فرهنگی، علمی و اجتماعی دستاوردهای بسیار ارزشمندی داشته است و باید برای تحقق رسالت خود به عنوان عنصر تاثیر‌گذار در عرصه‌های علمی کشور ایفای نقش نماید.

سهرابی خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی علاوه بر تخصصی نمودن فعالیت‌ها در همه‌ی عرصه‌ها، در بومی‌سازی و همچنین الگوسازی مناسب با فرهنگ ایرانی در یک بستر علمی نیز گام‌های موثری برداشته‌ است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد البرز به ارائه برنامه‌های آموزشی در راستای نیازهای جامعه و به‌صورت کاربردی تأکید کرد و گفت: باید مشکلات و نیازهای جامعه را تشخیص داد و برای حل آن برنامه‌های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه داد.

وی افزود: مراکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان البرز، با برگزاری دوره‌های آموزشی آزاد و دوره‌های ویژه کارکنان دولت در دو بخش تخصصی و عمومی اقدام به ارائه خدمات آموزشی بسیار مطلوب و اثرگذار می‌کند که با استقبال بسیار خوب فراگیران همراه است.

این مسئول در پایان گفت: دستاوردهای جهاد دانشگاهی مرهون تلاش جهادگرانی است که با روحیه مدیریت جهادی علی‌رغم کمبود امکانات فعالیت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلف به ثمر رسانیده‌اند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا