گوناگون

موافقتنامه اصولی 12 طرح گردشگری در استان کردستان صادر شد

81217056 5788375

آرمان وطن دوست روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: ایجاد طرح های گردشگری موجب رونق صنعت گردشگری و اشتغالزایی برای جوانان جویای کار و همچنین جذب گردشگر به کردستان خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون تعداد 25 پرونده مربوط به طرح های گردشگری در استان کردستان آماده صدور موافقتنامه اصولی است که در صورت بررسی و رفع برخی موانع و مقررات توسط ادارات مرتبط با این طرح ها، برای آنها موافقت نامه اصولی به منظور اجرایی کردن این طرح ها توسط سرمایه گذاران صادر خواهد شد.

وی به طبیعت زیبا و جاذبه های تاریخی و طبیعی استان کردستان اشاره کرد و افزود: این استان اکنون یکی از قطب گردشگری کشور محسوب می شود و از این رو نیاز به ایجاد و توسعه زیرساخت های گردشگری در استان داریم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان تقویت و ترویج صنعت گردشگری و توریسم در استان را نیازمند نگاه فرابخشی و تعامل و همکاری تمام دستگاه ها دانست و افزود: در استان کردستان این تعامل و همکاری خوب است و باید بیشتر تقویت شود.

وطن دوست از رسانه ها خواست اماکن دیدنی و گردشگری استان کردستان را به مردم کشورمان بیشتر معرفی کنند تا تمام هموطنان بتوانند از این جاذبه ها دیدن نمایند.ک/3

7346/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا