گوناگون

شرایط و ملاحظات مورد نظر برای انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام (ره) تامین نشده است

81217051 5788371

«سعید اوحدی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: موضوع انتقال پروازهای حج تمتع از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره)، سال گذشته مطرح شد و سازمان حج و زیارت برای انجام این کار ملاحظات بسیار مهمی را در نظر داشت.

وی افزود: برای انتقال پروازهای حج تمتع به فرودگاه امام (ره) باید برخی شرایط در این فرودگاه فراهم می شد که سازمان حج و زیارت موارد و شرایط مورد نیاز را به مسوولان این فرودگاه ارایه کرد.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان این که قرار شد ملاحظات مورد نظر سازمان حج و زیارت تامین شود، خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی تا به امروز شرایط و ملاحظات مورد نظر سازمان حج و زیارت برای انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام خمینی (ره) رعایت و تامین نشده است.

اوحدی همچنین گفت: در جلسه فردا که با حضور محمد علی ایلخانی مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشوری برگزار می شود، موضوع انتقال پروازهای حجاج به فرودگاه امام خمینی (ره) بررسی می شود.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، 64 هزار زائر ایرانی در حج تمتع 93به زیارت خانه خدا مشرف می شوند و نخستین گروه زائران ایرانی 14 شهریور ماه امسال عازم سرزمین وحی خواهند شد.

اجتمام(4)9140**1336

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا