گوناگون

مودیان مالیاتی تا پایان تیر ماه اظهارنامه های خود را ارایه کنند

81222997 5798712

به گزارش ایرنا، حسین وکیلی شامگاه سه شنبه در اجلاس اتاق اصناف تهران با مسوولان امور مالیاتی اظهار کرد: هیچ یک از مودیان مالیاتی نباید از ارایه اظهارنامه خودداری کنند چرا که هنگام محاسبه ، مالیات آنان با مشکل مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال دریافت اظهارنامه های مالیاتی به صورت الکترونیکی است، گفت: پیش ثبت نام مودیان مالیاتی جهت استفاده از این امکان باید از سوی سازمان امور مالیاتی کشور تایید شده باشد.

وکیلی گفت: افراد حقوقی جهت ورود به سامانه سازمان و ارایه اظهارنامه الکترونیکی باید کد رهگیری و کد ورود خود را استفاده کنند و افراد حقیقی نیز جهت بهره مندی از این امکان ملزم به ارائه نام کاربری و کد پیش ثبت نام خود هستند.

وی با بیان این که فعالان صنفی نسبت به ارایه اظهارنامه صحیح اقدام کرده تا حقوق آنان ضایع نشود، از آنان خواست جهت تکمیل اظهارنامه های خود با افراد خبره مشورت کنند.

معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به بروز برخی مشکلات مالیاتی اظهار کرد: تلاش می کنیم این مشکلات را از طریق قانونی برطرف کنیم و هرجا قانون اجازه دهد اقدامات لازم را به عمل خواهیم آورد.

اجلاس اتاق اصناف تهران شامگاه سه شنبه با حضور علی فاضلی رییس اتاق اصناف تهران، حسین بنی صفار رییس کل امور مالیاتی شهر تهران، حسین وکیلی معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور و سرهنگ علی راقی معاون نظارت بر اماکن عمومی فاتب در تالار سپیده تهران برگزارشد.

تهرام/9977/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا